Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Luka MODRIC - Gigantkjøp av Spurs - Hva mener folket?

Shoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror han kommer til å ta en Diouf.

Såpass jah. Nå var overgangen til Totenham klar før EM, så det er ihvertfall ikke en av de "EM-tabbe-kjøpene".

Ja, ikke spør meg hvorfor, men er bare en følelse jeg sitter på.

Men Diouf var vel også mer eller mindre klar for Liverpool selv om ikke alt var på plass?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er enig med Shoo at det var et utmerket kjøp av Tottenham og utmerket klubbvalg ved å signere for Tottenham. Sjansen for mer spilletid er vel selv med mange gode midtbanekjøp større i Tottenham enn Barcelona eller Chelsea.

Men det er som du også sier at han ikke er duellspiller eller har utholdenhet. Dette kan fort bli Modric største problemer. Premier League er en fysisk krevende liga med mange kamper. Hans unge alder kan også føre til problemer, men det tviler jeg på. Han begynner å nærme seg rutinert landslagsspiller allerede.

Blir spennende å se Modric og resten av laget denne sesongen. Mener at Tottenham burde vurdere en spiss som følger nivået på spillerkjøpene så langt i år. Det skjer ting i Tottenham og om to år har de såkalte "4 store" blitt til de "5 store"

Lenke til kommentar

Modric er den playmakeren. Han bestemmer når spillet er rolig, eller hurtig. Han bryter, vender og slår gjenombruddspasninger og crossere. Han og Bent har vært syk i Pre-Season. Bent har virkelig skjerpet seg, og er en verdig erstatter for Keane. De er en link a la Fabregas - Torres i EM.

Lenke til kommentar
Nå har jo også Tottenham trolig mistet Berbatov til United

Ifølge Teamtalk har Tottenham akseptert et bud på nærmere 30 millioner pund på Berbatov. (http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1784_3974138,00.html)

Nå må Tottenham kjøpe minst to spisser, jeg tviler på Darren Bent har blitt bedre siden han signerte for Spurs.

Lurer fortsatt på hvorfor Keane og Defoe måtte vike for Bent. Men det har seg vel sine grunner som alt annet.

Håper vi får se en ny stjerneduo som vil overgå Teddy Sheringham og Jurgen Klinsmann. Erstatterne for Barmby, Dumitrescu og Anderton er jo allerede på plass og bare venter på et par notoriske måljegere. Det samme gjør

pengene :)

Lenke til kommentar

Satser på at det som vanlig går åt skogen i Tottenham. År på år er gjennomgangstonen før sesongen at dette blir den store sesongen hvor de skal inn på topp fire. De rotet bort sin sjanse for to år siden, i år tror jeg de kommer til å slite med å få noe mer enn 7-8 plass.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Bent har jo vært knall i sesongoppkjøringa!

Men salget av Defoe synes jeg var noe merkelig.

Ok, da beklager jeg at jeg var litt flåsete med Darren Bent, men han har ikke gjort noe som rettferdiggjør de 200 millionene han ble kjøpt for. Jermaine Defoe scoret i de syv første kampene for Portsmouth.

Hvem ønsker dere som nye spisser?

Lenke til kommentar

Tja, etter at Vi (United) har fått Berbatov, så kommer nok dere, muligens, eller jeg velger å tro det ihvertfall, å skaffedere Andrei Arshavin.

Uansett, Bent har på ingen måte gjort seg rettferdig etter overgangen fra Charlton, ingen tvil om det. Men nå har han ihvertfall vist litt potensialet i Sesongoppkjøringa, noe som lover gått for Spurs-supportere. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-EIV2CS
Er enig med Shoo at det var et utmerket kjøp av Tottenham og utmerket klubbvalg ved å signere for Tottenham. Sjansen for mer spilletid er vel selv med mange gode midtbanekjøp større i Tottenham enn Barcelona eller Chelsea.

Men det er som du også sier at han ikke er duellspiller eller har utholdenhet. Dette kan fort bli Modric største problemer. Premier League er en fysisk krevende liga med mange kamper. Hans unge alder kan også føre til problemer, men det tviler jeg på. Han begynner å nærme seg rutinert landslagsspiller allerede.

Blir spennende å se Modric og resten av laget denne sesongen. Mener at Tottenham burde vurdere en spiss som følger nivået på spillerkjøpene så langt i år. Det skjer ting i Tottenham og om to år har de såkalte "4 store" blitt til de "5 store"

Not gonna happen, kompis. Den neste som kommer opp (visst noe gjør det) er det Shitty.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...