Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Den er allerede sådd av Tor Kristian Karlsen Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tror han kommer til å ta en Diouf. Såpass jah. Nå var overgangen til Totenham klar før EM, så det er ihvertfall ikke en av de "EM-tabbe-kjøpene". Ja, ikke spør meg hvorfor, men er bare en følelse jeg sitter på. Men Diouf var vel også mer eller mindre klar for Liverpool selv om ikke alt var på plass? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Næh, det var jo en grunn til at de kjøpte etter VM. Men de hadde nok et "øye" på han før VM også. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Begynnelsen til Modric har nå ihvertfall startet bra... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg tror Modric kan bli en hit i PL, han beviste hva han er god for i EM og har allerede begynt å vise seg fram i pre season. Lenke til kommentar
allergisk72 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er enig med Shoo at det var et utmerket kjøp av Tottenham og utmerket klubbvalg ved å signere for Tottenham. Sjansen for mer spilletid er vel selv med mange gode midtbanekjøp større i Tottenham enn Barcelona eller Chelsea. Men det er som du også sier at han ikke er duellspiller eller har utholdenhet. Dette kan fort bli Modric største problemer. Premier League er en fysisk krevende liga med mange kamper. Hans unge alder kan også føre til problemer, men det tviler jeg på. Han begynner å nærme seg rutinert landslagsspiller allerede. Blir spennende å se Modric og resten av laget denne sesongen. Mener at Tottenham burde vurdere en spiss som følger nivået på spillerkjøpene så langt i år. Det skjer ting i Tottenham og om to år har de såkalte "4 store" blitt til de "5 store" Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Isåfall er det jaggu på tide at Tottenham begynner å etablere seg helt i tett med de andre store. Noe jeg tviler litt på i år. Men de er på gang, men samtidig, det har jeg sagt flere ganger før. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Modric er den playmakeren. Han bestemmer når spillet er rolig, eller hurtig. Han bryter, vender og slår gjenombruddspasninger og crossere. Han og Bent har vært syk i Pre-Season. Bent har virkelig skjerpet seg, og er en verdig erstatter for Keane. De er en link a la Fabregas - Torres i EM. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Nå har jo også Tottenham trolig mistet Berbatov til United Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Et godt kjøp av Spurs Lenke til kommentar
allergisk72 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Nå har jo også Tottenham trolig mistet Berbatov til United Ifølge Teamtalk har Tottenham akseptert et bud på nærmere 30 millioner pund på Berbatov. (http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1784_3974138,00.html) Nå må Tottenham kjøpe minst to spisser, jeg tviler på Darren Bent har blitt bedre siden han signerte for Spurs. Lurer fortsatt på hvorfor Keane og Defoe måtte vike for Bent. Men det har seg vel sine grunner som alt annet. Håper vi får se en ny stjerneduo som vil overgå Teddy Sheringham og Jurgen Klinsmann. Erstatterne for Barmby, Dumitrescu og Anderton er jo allerede på plass og bare venter på et par notoriske måljegere. Det samme gjør pengene Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Satser på at det som vanlig går åt skogen i Tottenham. År på år er gjennomgangstonen før sesongen at dette blir den store sesongen hvor de skal inn på topp fire. De rotet bort sin sjanse for to år siden, i år tror jeg de kommer til å slite med å få noe mer enn 7-8 plass. Endret 14. august 2008 av Atald Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Bent har jo vært knall i sesongoppkjøringa! Men salget av Defoe synes jeg var noe merkelig. Lenke til kommentar
allergisk72 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Bent har jo vært knall i sesongoppkjøringa!Men salget av Defoe synes jeg var noe merkelig. Ok, da beklager jeg at jeg var litt flåsete med Darren Bent, men han har ikke gjort noe som rettferdiggjør de 200 millionene han ble kjøpt for. Jermaine Defoe scoret i de syv første kampene for Portsmouth. Hvem ønsker dere som nye spisser? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Tja, etter at Vi (United) har fått Berbatov, så kommer nok dere, muligens, eller jeg velger å tro det ihvertfall, å skaffedere Andrei Arshavin. Uansett, Bent har på ingen måte gjort seg rettferdig etter overgangen fra Charlton, ingen tvil om det. Men nå har han ihvertfall vist litt potensialet i Sesongoppkjøringa, noe som lover gått for Spurs-supportere. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 På papiret er dette et glimrende kjøp av Spurs, men vi får se hvordan Modric klarer seg. Han har ikke akkurat imponert i de tre første kampene til Spurs, men så har hele laget skuffet så Modric kommer seg sikkert etter hvert. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Iløpet av de 3 kampene har man ihvertfall sett at han har et stort potensialet - selv om falt bort i enkelte kamper. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Herlig spiller, som kommer til å bli solgt til City innen 2år. ^^ Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Herlig spiller, som kommer til å bli solgt til City innen 2år. ^^ Tehe, nå må man ikke bli for opphengt eller oppskaket av det som skjer i City - engang tar det slutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Er enig med Shoo at det var et utmerket kjøp av Tottenham og utmerket klubbvalg ved å signere for Tottenham. Sjansen for mer spilletid er vel selv med mange gode midtbanekjøp større i Tottenham enn Barcelona eller Chelsea. Men det er som du også sier at han ikke er duellspiller eller har utholdenhet. Dette kan fort bli Modric største problemer. Premier League er en fysisk krevende liga med mange kamper. Hans unge alder kan også føre til problemer, men det tviler jeg på. Han begynner å nærme seg rutinert landslagsspiller allerede. Blir spennende å se Modric og resten av laget denne sesongen. Mener at Tottenham burde vurdere en spiss som følger nivået på spillerkjøpene så langt i år. Det skjer ting i Tottenham og om to år har de såkalte "4 store" blitt til de "5 store" Not gonna happen, kompis. Den neste som kommer opp (visst noe gjør det) er det Shitty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå