Shoo Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er Pool-supporter, men må bare slenge ut litt om Luka MODRIC for det om han har signert for London-klubben. Modric er en spiller jeg har sett på en god del ganger siden 2006 og er en som har gjort seg bemerket i flere kamper, både på klubb- og landslagsnivå, det til tross for hans unge alder på 22. Syns det er bra at Spurs har greid å snappe Modric foran nesa på andre storklubber. Man skulle tro at en så ung, fremadstormende og talentfull skulle velge klubber som Chelsea eller Barcelona, men det er flott å se at han valgte Spurs. Dette kan bli et vendepunkt for playmakeren fra Kroatia. Tror han vil greie seg bra i Spurs jeg. Modric er en høyrebent offensiv midtbanespiller hvorav hans posisjoner er angripende midtbane, på sidene og sentral midtbane. Modric sine sterkeste egenskaper er utvilsomt kreativiteten, overblikket og evnen til å styre spillet med sitt gode ballkontroll og teknikk. Ikke nok med det, så er han så og si like god med begge beina. Han jobber hardt for laget sitt (både fremover og bakover) og sammens med Krancjar og Eduardo har de skapt store problemer for de fleste landslagsforsvarerne. Når det gjelder de svakere sidene hos Modric, så er han ikke noe form for hode/duellspiller. Kroppsbalansen hans er heller ikke allverden. Kan lett minne en om A. Hleb når det kommer til det. Han har ikke spesielt med utholdenhet heller, samt at han har ikke den vinnertype mentaliteten helt på plass. Han er ikke en selvskreven frisparkskytter heller, men han er vel omtrent like "god" som det S. Gerrard er til å ta frispark. Han er også en spiller som lett kan slite med småskader og sånt. Jeg vil tørre å påstå at han er ganske så lik sin landsmann N. Krancjar på de fleste områder, faktisk. Men jeg mener nok at Modric har bedre potensial enn landsmannen sin, ihvertfall ut ifra det jeg har sett. Så jeg tror nok at Modric har valgt en utmerket klubb i Tottenham hvor han garantert vil kunne utvikle seg som spiller. HØY pris er det på spilleren også, så en får bare se hva som skjer. Føler i alle fall sikker på at Spurs har gjort et GODT kjøp i Modric og at Modric har gjort et klokt klubbvalg. Vil bli meget overrasket om Modric blir en flopp, men tviler på det, altså. Han er en annerledes spillertype og person en Krancjar, og jeg tror at klubbvalget kommer til å spille en stor rolle for Modric. Blir i alle fall meget spennende å følge spilleren fremover. Hva mener folket om det her da? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Garantert et storkjøp av Tottenham og forhåpentligvis klarer de å utvikle talentet hans videre. Lenke til kommentar
Nasri94 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 En spennende spiller, som kan bli en stor spiller med årene! Bare han får nok tillit, tror jeg han kan blomstre stort i Spurs! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Spennende spiller. Har selv sett han en del ganger for Dinamo Zagreb og oppdaget hans talent rundt 2007. Et kanon kjøp av Spurs, som fortiden napper talenter foran nesen på "de fire store". Andre eksempler er Gareth Bale som nesten var sikret til United. Fra før av har jo Spurs Huddelstone, og ikke minst Aaron Lennon. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg ELSKER Luka Modric. Noen som så hvordan han eide midtbanen til England i kvaliken? Hadde helst håpet han gikk til en større klubb men whatever. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 hadde helst håpet at Liverpool kjøpte han , liker jo ikke tottenham Lenke til kommentar
Nistelrooy17 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 litt oppskrytt spiller mener nå jeg, han skorte på straffen i åpningskampen for krotia, men det var også alt... kronet det hele med å bomme på straffe... Sorry synes ikke det var et bra kjøp Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 litt oppskrytt spiller mener nå jeg, han skorte på straffen i åpningskampen for krotia, men det var også alt... kronet det hele med å bomme på straffe... Sorry synes ikke det var et bra kjøp Selv om han ikke var EM`s beste spiller, er han nok god. Begynte å følge med på han rundt 2007 jeg også, og vil si at det ser ut som tottenham kan ha gjort et meget bra kjøp! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Da jeg så han under EM tenkte jeg at han var alt for puslete for å klare PL, så det blir spennende å se om jeg har rett eller ikke. Uansett tror jeg ikke han blir en umiddelbar suksess, men at gutten har talent er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Da jeg så han under EM tenkte jeg at han var alt for puslete for å klare PL, så det blir spennende å se om jeg har rett eller ikke. Uansett tror jeg ikke han blir en umiddelbar suksess, men at gutten har talent er det ingen tvil om. hvorfor prater folk om at modric er for puslete? så lenge man har teknikk og fart så spiller det ingen rolle. Se på Aaron Lennon, se på Jermaine Defoe, se på Walcott, se på SR Phillips, se på ashley young, se på michael owen. dette er spillere eg kommer på i farten som er samme størrelse eller mindre enn Modric. Når du er god på å lese spillet, og har en teknikk i verdensklasse så spiller det ingen rolle hvor liten du er. til deg som sier at Modric kun scoret på en straffe i EM......har du ikke tv? Du vet at Modric ble tatt ut på det offisielle "all stars laget" etter EM? tviler på at det har noe som helst å gjøre med den straffen du nevner... gleder meg til å se han i pl. tror det rett og slett er misunnelse det dreier seg om. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Modric har en lekker pasningsfot, overblikk og bryter spillet elegant. Tror han og Berbatov blir sånn som Gerrard - Torres hvis Berbatov i det hele tatt blir i Spurs. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Han er uten tvil en klassespiller, og jeg tipper han kommer til å gjøre det meget bra i PL. Siden vi (united) ikke har bruk for han er det egentlig greit at Tottenham får han. Greit at han går til en klubb som ikke utgjør noen trussel for oss, og det skal bli morsomt å følge med på han videre i PL. Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Tottenham, utlending, masse masse penger. Lukter flopp lang vei Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Da jeg så han under EM tenkte jeg at han var alt for puslete for å klare PL, så det blir spennende å se om jeg har rett eller ikke. Uansett tror jeg ikke han blir en umiddelbar suksess, men at gutten har talent er det ingen tvil om. hvorfor prater folk om at modric er for puslete? så lenge man har teknikk og fart så spiller det ingen rolle. Se på Aaron Lennon, se på Jermaine Defoe, se på Walcott, se på SR Phillips, se på ashley young, se på michael owen. dette er spillere eg kommer på i farten som er samme størrelse eller mindre enn Modric. Når du er god på å lese spillet, og har en teknikk i verdensklasse så spiller det ingen rolle hvor liten du er. til deg som sier at Modric kun scoret på en straffe i EM......har du ikke tv? Du vet at Modric ble tatt ut på det offisielle "all stars laget" etter EM? tviler på at det har noe som helst å gjøre med den straffen du nevner... gleder meg til å se han i pl. tror det rett og slett er misunnelse det dreier seg om. Å være liten av vekst, og å være puslete er ikke det samme. Han kan nok ha godt av å skaffe seg litt mer muskler. Tror han kan trenge det i PL ... Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Blir spennende og se om at matcher PL Nivå Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Enig, men utvilsomt en genial fotballspiller! Men tror han klarer å overbevise i Tottenham-drakta. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Han spilte som en konge mot Norwich iforgårs. Det var han som bestemte om hele spillet skulle være rolig eller hurtig. Han blir stor! Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tror han kommer til å ta en Diouf. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tror han kommer til å ta en Diouf. Såpass jah. Nå var overgangen til Totenham klar før EM, så det er ihvertfall ikke en av de "EM-tabbe-kjøpene". Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Blir en spennende spiller å følge, er litt tidlig å spå framtiden hans, men han har iallefall muligheten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå