DiskusJon Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei, sitter her og river meg i luggen. Jeg har skrevet en oppgave hvor en del av sidene er vedlegg. Disse sidene skal ikke ha sidetall, men topptekst. Kan man velge bort sidetall på de siste sidene i Word, og kan man ha forskjellig topptekst på disse sidene? Altså, jeg ønsker å ha det slik: Oppgave hoveddel: sidetall, ikke topp- / bunntekst Vedlegg 1: ikke sidetall, men topptekst; Vedlegg 1 Vedlegg 2: ikke sidetall, men topptekst; Vedlegg 2 osv Ønsker helst å ha alt i samme dokument siden det skal leveres til et trykkeri. Har til og med forsøkt å sette tekstbokser og hvite bilder over sidetallene, men av en eller annen grunn forsvinner de når jeg limer inn flere. Har 25 sider med vedlegg, så det hadde jo dessuten vært godt å slippe dette.. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Topp- og bunntekst er en del av inndelingsforamteringene. For å kunne variere topp- og bunntekst må du sette inn et inndelingsskift foran de stedene du ikke vil ha sidetall eller vil ha annen topp- og bunntekst. Endret 27. april 2008 av kjeklulf Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Herlig! Hjertelig takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå