Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Storesøster på amfetamin...

Gjest Lille persille

Anbefalte innlegg

Gjest Lille persille

Hei og hopp...Jeg er ei lillesøster på 18år, som har ei storesøster som har ruset seg på amfetamin de 2-3 siste årene... Jeg legger godt merke til symptomer, mens foreldrene mine er dessverre helt blinde...  :no: Men det er en ting jeg undrer meg litt over. Min store søster har den tendensen til å samle på ting, alt mulig skrot og søppel... Er dette vanelig, normalt, teng på noe spesielt??Kan noen svare meeg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei og hopp...Jeg er ei lillesøster på 18år, som har ei storesøster som har ruset seg på amfetamin de 2-3 siste årene... Jeg legger godt merke til symptomer, mens foreldrene mine er dessverre helt blinde...  :no: Men det er en ting jeg undrer meg litt over. Min store søster har den tendensen til å samle på ting, alt mulig skrot og søppel... Er dette vanelig, normalt, teng på noe spesielt??Kan noen svare meeg??

Uff da, ille miljø? Hvordan vet du at hun driver med amfetamin, du sier jo bare at du merker symptomer? O,o

Lenke til kommentar

Har hørt at en del narkomane har en tendens til å samle på ting ja. Det er visst derfor man ofte ser billige sykler som er frastjålet verdiløse sykkeldeler. Men det er jo mange ikke-narkomane som samler på skrot og søppel også, så noe "bevis" for at hun er narkoman er det ikke.

Men håper du tar/får kontakt med noen profesjonelle som kan hjelpe henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...