Gå til innhold

Oppgradere min bærbare pc?

Aizen

Anbefalte innlegg

Hei, bare lurte på hvordan og hvor jeg kan oppgradere pcen min?

har en Acer Aspire 5720zg og vil oppgradere kjermkort og prosessor:D

har hørt om andre som har denne pcen at de har oppgradert den men vet ikke hvor de har gjort det eller om de har gjort det selv...... men jeg har lyst å levere den inn en plass som kan oppgradere for meg:S

i verstefall har jeg sikkert en venn av en venn som kan oppgradere for meg men må da være mulig å oppgradere en bærbar pc nå til dags????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann! For dere som er interessert, tenkte jeg å nevne at denne maskinen (Aspire 5720ZG) er relativt velvillig når det gjelder hardware-oppgradering. I dag har jeg byttet ut skjermkortet (8400m GS) med et langt kvassere 8600m GT. I tillegg er prosessoren også mulig å bytte til de nyere Core 2 Duo brikkene, jeg har allerede bestilt en T7500 som er på vei i posten. Hvis det er interessant kan jeg lage en egen tråd med fremgangsmåte og bilder av hvordan alt dette gjøres, men vil først høre i denne tråden om det er noen som i det hele tatt har nytte eller interesse av dette. Akkurat nå kunne jeg nesten ikke vært mer fornøyd, skjermkortet kostet meg knappe 1000,- på nettet inkludert frakt, helt nytt og uåpnet. Absolutt verdt pengene synes jeg. :)

Klippet fra Acer Aspire 5720ZG tråden :)

Guide - Oppgradere hardware på Acer Aspire 5720

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...