morten_olsen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei, jeg jobber i et firma hvor jeg trenger truckfører beviset. jeg er 17 år. Har lest en del på nettet om det.. Men det står at du må være 18 noen plasser og 16/17 andre plasser. Men finner ikke ut hva som er fakta. Noen som har rette fakta til meg? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 er vell flere klasser innenfor truck. som definer vekt og høyde på hva du kan kjøre du har sikkert lest for flere forskjellige Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det er 18 år uten unntak for å kjøre truck på egenhånd. Uansett hva du har lest om 16-åringer som kjører truck, så er det ulovlig. Lenke til kommentar
BuuB Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det er 18 år uten unntak for å kjøre truck på egenhånd. Uansett hva du har lest om 16-åringer som kjører truck, så er det ulovlig. Nej det stemmer overhodet ikke , du kan som 16 -17 åring kjøre truck hvis du har tatt truckførerbeviset, men må da ha noen til stede som har truckførerbevis og har hatt det i minst 2 år ... driver og tar truckførerpraksisen nå og det ER det riktige svaret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå