boratsmom Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 håret blir så nydelig når jeg former det mens jeg dusjer. Men det blir stygt og dårlig når jeg bruker voks/gele. kan noen hjelpe meg å finne en måte å 'fryse' hårfrisyren jeg får mens jeg dusjer? Lenke til kommentar
SteinrQys Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Det finnes nok en voks/gele som gjør det du ønsker. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 27. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 ........................... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Du kan jo ta håret nedi fryseren etter du har dusja så blir det fryst Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 ........................... Jaha? Er det en form for bumping? Hodet i fryseren støttes. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 27. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 dere er så stygge i trynet at det ikke er morsomt lenger. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Nei for det er jo kjempegøy å hjelpe en surpomp som deg. Men Dax gir deg "dusjefasong" på håret. Den er billig, men fryktelig fettete og klissete. Endret 28. april 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 dere er så stygge i trynet at det ikke er morsomt lenger. prøv huet i gressklipperen. bedre enn krølltang. men fra spøk til kruttlappistol. bruk hårspray du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå