Degeim Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Achievementoppdateringen er løslatt! Se nytt skjermskudd, og last ned her: http://erlend.dahl.googlepages.com/tf2stats Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Lite forslag til achievementoversikten er å gjøre den mer kompakt, altså ikke veldig store felter for hver achievement... blir litt letejobb å finne fram til feks en spesiell achievement. Hmm blir vanskelig å forklare, slenger opp en liten tegning over forslaget Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Det var lurt! Jeg også syntes det ble litt teit slik det var nå. Skal se på det til neste oppdatering. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 oi ,jeg har jo glemt å laste opp feilmeldingen, gjør det når jeg kommer hjem i 20-22 tia Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Du skrev aldri hvilken dato du mente, så jeg venter i spenning Nå er skjermskuddadministrasjon implementert! Du kan konvertere TGA-bildene dine til JPEG, og vise dem i en pen liste. Når et bilde er valgt, får du se det i stor størrelse, og kan utføre en del operasjoner på/med det. Bilder kan merkes som favoritt, og favorittene kan listes opp for seg selv. Tror dette gjør det lettere for mange å få tilgang til og organisere skjermskuddene sine . Oppdateringen kan som alltid lastes ned her, eller via programmets innebygde oppdateringsfunksjon. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Pent program Degeim. Keep it up :-) Mange nedlastinger er det nå? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) 4609 ... 4610 ... Her er litt statistikk også (de ca 4200 første nedlastingene); - Når på døgnet folk laster det ned (tallene er klokketimer) - Hvilke "land" nettleserne er registrerte i. En del av dem er andre ting enn land, men det gir en noenlunde fin oversikt likevel. Endret 24. mai 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 ok, nå virka det. glemte meg helt vekk pga. forumpuls tillegget og da forsvant denne tråden langt ned. kom sånn ikke send melding Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Lite forslag til achievementoversikten er å gjøre den mer kompakt, altså ikke veldig store felter for hver achievement... blir litt letejobb å finne fram til feks en spesiell achievement. Hmm blir vanskelig å forklare, slenger opp en liten tegning over forslaget Gjorde ikke akkurat det, men jeg har forbedret listingen av achievements nå. Se skjermskudd og/eller last ned her: www.erlenddahl.net/tf2stats Endret 7. juni 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Da var pyro-achievementsene implementert. Nå kan du se fremgangen din på alle de 94 prestasjonene som for tiden finnes i spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå