audi91 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei Jeg har bestilt noe fra pcexpress.no. Fikk track&trace nummer som viste sendingens gang, og etter en dag så jeg at den pakken hadde blitt feilsendt til et postkontor i nabobygda. Det stod: AVVIK I PRODUKSJONEN Årsak: Feilsendt Tiltak: Videresendt Dette har ikke blitt oppdatert noe mer, men i dag fikk jeg en henteseddel i posten. Har pakken kommet frem til riktig postkontor? Takk for hjelp. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Sålenge du fikk lapp så skal den ha kommet fram ja Lenke til kommentar
audi91 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Sålenge du fikk lapp så skal den ha kommet fram ja Ok. Da henter jeg den på mandag:) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Sålenge du fikk lapp så skal den ha kommet fram ja Nei, hentelapp og pakken sendes separat. Om sporingssiden ikke sier at den er ankommet postkontor er den neppe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå