Fjoslen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei, jeg skulle sette modemet fra telenor som bridge. Men etter 20 min. avbrøyt den dette automatisk å nå kommer jeg ikke på nett. Har satt routeren som ppoe eller noe sånt men ingenting skjer. Kan det være at modemet er kaputt? Og kan jeg bruke en annen sitt modem å logge på med min telenorknto? Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Gå innpå konfigurasjonssida til modemet. Og konfigurer modemet ditt til bridge. konfigurasjonssida er http://10.0.0.138/ For å komme innpå den må du vere kobla direkte i modemet (modem-pc), og sette ipn til 10.0.0.142 og 255.255.255.0 Endret 26. april 2008 av robert166 Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Takk for det du:) Skal prøve når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 ruteren er nok uansett ikke ødelagt, men når du ikke har helt peil på hva instillinger du roter med så sier det jo seg selv at den kan oppføre seg merkelig. Heldivis så har du en måte å reette den tilbake til standard instillinger på dog. -Stigma Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Peiling å peiling? Eneste jeg ikke klarte å huske var vel ip'n jeg trengte for å komme inn. Jeg prøvde flere å da jeg ikke kom inn fryktet jeg det værste, for da blir man ikke skuffet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå