viuldriftking Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Nå har jeg oprettet en klan på Metal Gear Solid online betaen. Navnet er: gamer.no Alle som er intreserte kan melde seg på. Det er 64 plasser, så førstemann til mølla får plass. Endret 27. april 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Da ønsker jeg de som blir med lykke til Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kan hende jeg melder meg inn, men tror ikke jeg kommer til å spille veldig mye. Har bare prøvd det i natt og da virket spillet veldig skuffende, men kan hende det endrer seg. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 begynner å få taket på dette dritet føler jeg, hiver meg inn Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hadde vært fett det ass! Nå aner ikke jeg hvordan klan systemet funker i det spillet, men hadde vært morro med ordentlig taktikk i det spillet siden det virker som mye av spillet er bygd opp med tanke på taktikk! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 har ikke hatt tid til å prøve i dag, men må vel prøve litt i morgen igjen Lenke til kommentar
kristoga Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Hadde vært fett det ass! Nå aner ikke jeg hvordan klan systemet funker i det spillet, men hadde vært morro med ordentlig taktikk i det spillet siden det virker som mye av spillet er bygd opp med tanke på taktikk! Enig! Som "løp å skyt"-spill funker det ikke, der er MGO sjanseløs mot COD4. Som taktisk lagspill vil det være mye mer unikt. Jeg joiner clanen! Endret 27. april 2008 av kristoga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå