Pondus777 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Hei Nå når jeg startet PC-en så fikk jeg opp en beskjed om at C:\WINDOWS\NAVNPÅFIL.EXE ikke er en systemfil, vet ikke helt om det var akurat der filen lå men fikk ikke med meg hva navnet på fila var og heller ikke akuratt hvor den lå, men den lå hvertfall i Windows mappa Også etter det prøvde jeg og starte Itunes og da kom dette opp: Da restarta jeg PC-en og den meldingen om at filen ikke er en systemfil var nå borte, men Itunes var det samme styre med Jeg vet at det ikke er lyden som er noe rart med for jeg greier og høre på ting med vlc Jeg har nettopp tatt et søk med CCleaner før disse problemene kom, kansje det har noe med saken og gjøre ?? Har hat problemer før når jeg har rensket opp i registeret !! Noen som vet hva dette kan være ?? Eventuelt vet hvilke instillinger som må justeres på ?? Kan dette være virus? Siden det kom opp en melding om at denne filen ikke er en systemfil?? Kansje et virus som prøver og gjemme seg og er sånn wannabe systemfil ?? Edit: Nå kom det noe med at nero ikke hadde noe drivere men det stod at jeg skulle restarte PC-en og da skulle nero fixe problemet Også jeg uinstalerte Itunes, og når jeg skulle prøve og instalere det igjen kom dette opp: Endret 27. april 2008 av Pondus777 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå