Gå til innhold

Battlefield - problemer med å skifte map i server.

Anbefalte innlegg

Vi sliter med å skifte verden på Battlefield serveren vår mens vi er inne i spillet. Vi bruker kommandoen: admin.execremotecommand "admin.changemap kursk" *** problemet er at vi får ikke byttet til verdener med mellomrom i (for eksempel El Alamein)

Noen som vet hvordan vi kan få til dette? Vi tror at melomrommet i map-navnet må byttes ut med et annet tegn, men vi har ikke peiling

Noen som kan hjelpe oss? :-?

PS: kom og spill på solvik.linux-dude.com - port 14567

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, du må legge inn på listen før du hoster alle mapene du vil kunne bruke. Så skriver du "game.listmaps". Etterpå "admin.changemap <mapnummer>" (med "admin.execremotecommand" først hvis du skal kjøre på en remote server). Jeg har dog aldri fått det til å fungere (men har bare prøvd på min maskin, aldri på en remote).

Lenke til kommentar

For det første så må du "Adde" mappa før du starter servern, ikke bare 1 map...

Og så skriver du i Console: Adm og trykker tab

og da skal det stå: admin. Så står det åver der hva comandoer du har å vælge i.. Skriv map, (Trur jeg) og trykk Tab igjenn

Så kommer det opp Admin.mapchange <-- Noe slikt.. så ser du åver igjenn der står mappene du "Adda" før du starta...

skriv litt av mapnavnet og trykk på berømte TAB. da kommer resten opp og du Trykker på ENTER!

8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...