Croyfer Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Vi sliter med å skifte verden på Battlefield serveren vår mens vi er inne i spillet. Vi bruker kommandoen: admin.execremotecommand "admin.changemap kursk" *** problemet er at vi får ikke byttet til verdener med mellomrom i (for eksempel El Alamein) Noen som vet hvordan vi kan få til dette? Vi tror at melomrommet i map-navnet må byttes ut med et annet tegn, men vi har ikke peiling Noen som kan hjelpe oss? :-? PS: kom og spill på solvik.linux-dude.com - port 14567 Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 El_Alamein Mapnavna finner du for øvrig her: c:gamesbf1942modsbf1942levels =) Lenke til kommentar
solvik Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Å bruke _ virker heller ikke. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Nei tenk, det fungerer ikke! *irritert* Lenke til kommentar
eught Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Vel, du må legge inn på listen før du hoster alle mapene du vil kunne bruke. Så skriver du "game.listmaps". Etterpå "admin.changemap <mapnummer>" (med "admin.execremotecommand" først hvis du skal kjøre på en remote server). Jeg har dog aldri fått det til å fungere (men har bare prøvd på min maskin, aldri på en remote). Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 hmm...iallefall når jeg hoster game selv kan jeg bytte map. Vet ikke med dedikerte servere. admin.changemap el_alamein Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hva med å skrive % i stedet for mellomrom? El%Alamein Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 For det første så må du "Adde" mappa før du starter servern, ikke bare 1 map... Og så skriver du i Console: Adm og trykker tab og da skal det stå: admin. Så står det åver der hva comandoer du har å vælge i.. Skriv map, (Trur jeg) og trykk Tab igjenn Så kommer det opp Admin.mapchange <-- Noe slikt.. så ser du åver igjenn der står mappene du "Adda" før du starta... skriv litt av mapnavnet og trykk på berømte TAB. da kommer resten opp og du Trykker på ENTER! 8) Lenke til kommentar
zorin Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hmmm...kan det være %20 som det er i internettlinker?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå