marius97 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) hei jeg lurer på om noen har lyst på OG BYTTE noen av disse korta: thomas myhre DIAMANT KORT (viking) sigurd rushfelt GULLKORT (tromsø) frode kippe (lillestrøm) vidar riseth (lillestrøm) rune almenning jarstein (rosenborg) espen jonhsen (strømsgodset) sead ramovic (tromsø) thiago martins (bodø-glimt) tor hogne aarøy (ålesund) alexander tetty (rosenborg) kevin larsen (tromsø) pål andre czwartek (fredrikstad) espen hoff (lyn) ALLE ER 08 KORT på landslaget har jeg thorstein helstad og john arne riise. bare skriv hvis du trenger noen av dem og hva du byr så karnsje vi bytter. HILSEN MARIUIS Endret 26. april 2008 av marius97 Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) hei jeg lurer på om noen har lyst på OG BYTTE noen av disse korta:thomas myhre DIAMANT KORT (viking) sigurd rushfelt GULLKORT (tromsø) frode kippe (lillestrøm) vidar riseth (lillestrøm) rune almenning jarstein (rosenborg) espen jonhsen (strømsgodset) sead ramovic (tromsø) thiago martins (bodø-glimt) tor hogne aarøy (ålesund) alexander tetty (rosenborg) kevin larsen (tromsø) pål andre czwartek (fredrikstad) espen hoff (lyn) ALLE ER 08 KORT på landslaget har jeg thorstein helstad og john arne riise. bare skriv hvis du trenger noen av dem og hva du byr så karnsje vi bytter. HILSEN MARIUIS Jeg byr: Alanzinho for Aarøy Er noen av dem en deal? Endret 11. mai 2008 av oyvind36 Lenke til kommentar
marius97 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 årøy mot alanzinho er deal Lenke til kommentar
bayern2 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 jeg har myhre i gull byr du Lenke til kommentar
marius97 Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 nei bayern2 har han i diamant. Lenke til kommentar
96tark Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 nei bayern2 har han i diamant. Jeg byr: Thorvaldsson i gull Huusko i gull Reginiussen i vanlig og Koppinen i vanlig For sigurd rushfelt i gull... deal? Lenke til kommentar
marius97 Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 hvis det er 08 kort så deal Lenke til kommentar
96tark Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 hvis det er 08 kort så deal Ja det er 08 kort Men jeg trekker tilbake budet mitt, men jeg byr de samme korta for diamantet ditt... er det en deal? Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hva skal du ha for Rushfeldt!? Jeg byr 8 gull fra 07, + occean, m diouf, winters og jon knudsen i vanlig 08 ?? Lenke til kommentar
96tark Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg byr: Huusko i gull Reginiussen i vanlig Martins i vanlig Perkins i vanlig Fredheim Holm i vanlig Og Frode Kippe i vanlig... for Rushfeldt i gull?... deal? Lenke til kommentar
marius97 Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 det er veldig brae bud fra mange men har de fleste korta dere byr Lenke til kommentar
96tark Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 det er veldig brae bud fra mange men har de fleste korta dere byr Ja,ok Lenke til kommentar
start1 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) jeg byr vanlige: c.steen, i.b.fofana, g.johansson, b.k.ingebritsen, j.sørum, s.rushfeldt, v.riseth. gullkort: v.t.junior, s.johansen for myrhe diamant ,jarstein vanlig og rushfeldt gullkort har vi en deal Endret 8. mai 2008 av start1 Lenke til kommentar
start1 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 jeg byr vanlige: c.steen, i.b.fofana, g.johansson, b.k.ingebritsen, j.sørum, s.rushfeldt, v.riseth. gullkort: v.t.junior, s.johansen for myrhe diamant og rushfeldt gullkort har vi en deal? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 hei jeg lurer på om noen har lyst på OG BYTTE noen av disse korta:thomas myhre DIAMANT KORT (viking) sigurd rushfelt GULLKORT (tromsø) frode kippe (lillestrøm) vidar riseth (lillestrøm) rune almenning jarstein (rosenborg) espen jonhsen (strømsgodset) sead ramovic (tromsø) thiago martins (bodø-glimt) tor hogne aarøy (ålesund) alexander tetty (rosenborg) kevin larsen (tromsø) pål andre czwartek (fredrikstad) espen hoff (lyn) ALLE ER 08 KORT på landslaget har jeg thorstein helstad og john arne riise. bare skriv hvis du trenger noen av dem og hva du byr så karnsje vi bytter. HILSEN MARIUIS byr vaagan moen, piiroja, jepsen, reginiussen, fillo, gaarde, austnes, jone samuelsen, myklebust, stoor, thomassen, f.holm i vanlig, og jørgen horn i gull for myhre og rushfeldt.. Deal? Lenke til kommentar
start1 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 han kommer aldri til å svare Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 han kommer aldri til å svare byr rushfeldt og myhre for bjørdal i diamant og munoz i gull Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 han kommer aldri til å svare byr rushfeldt og myhre for bjørdal i diamant og munoz i gull trekker bjørdal men byr I.sigurdsson munoz i gull londaak trond olsen stefanutto Aarøy førtoft koppinen knarvik staw i vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg