caturbo Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Retursak opprettet: 09-01-2003 23:21:30 Teknisk undersøgelse. 05-02-2003 14:50:32 Fejl konstateret. Skal sendes til eksternt værksted. Returnering til leverandør 05-02-2003 14:59:18 Overgivet til lager. Afventer afsendelse til leverandør. 05-02-2003 14:59:21 Overgivet til lager. Afventer afsendelse til leverandør. Skal sendes til leverandør. 25-02-2003 17:36:08 Vare afsendt til leverandør. Sier vel alt..... har sendt mail 3 ganger i løpet av perioden, ingen svar! Ca 3 mnd behandling??? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Ikke usedvanlig, hadde selv det samme problemet med en hd jeg sendte inn på garantirep og det gikk 2,5-3mnd til jeg fikk mottat erstatningsvare. Varen var DOA så erstatningsvare skulle ha blitt sendt ut med en gang etter norsk lov (feil og mangler på varen). Jeg sendte også inn en 3-4 mail til dem for å spørre hvordan det lå ann med retursaken men det viste seg fort at de er likeså trege til å svare på mail som til å reparere datautstyr... Returrutinen var som følgende, først måtte jeg fylle ut et formular, så sende pakken til Oslo (???) og der ble den liggende i flere uker før itbutikken (avd. norge) sendte den til Danmark og der ble den liggende i 1-2 uker før de sendte den videre til hd produsent, der ble konstatert feil etter noen uker men allikevel fikk jeg ikke tilsendt ny harddisk for de hadde vist ikke flere på lager. Tilslutt så sendte hd produsenten ny vare til itbutikken hvor den lå å samlet støv i enda 1-2uker før de i det hele tatt tenkte å sende den videre til meg. Det absolutt værste var at jeg lærte ikke av dette og jeg har nettopp kjøpt meg en 2,4GHz P4 fra akkurat dette stedet (ja,litt tykkskallet er jeg nok)... Søk litt på forumet så vil du straks se at vi er langt langt ifra å være alene når det gjelder klager på retursaker til itbutikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå