fedtcreme Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei I den senere tid har behovet for en pc som takler tyngre spill meldt seg. Tenker da spesielt på battlefield 2 o.l. Men da jeg har null kjennskap til hva som trengs, henvender jeg meg hit for å få litt hjelp. Er i utgangspunktet innstilt på å bruke så lite penger som mulig. Hvor mye må man ut med? Kan noen foreslå konkrete alternativer? Ser for meg at det må bli laptop. Takker for evt. svar! (Beklager hvis det finnes 100 tråder om dette fra før av - jeg fant ingen) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 bf2 er ikke et tyngre spill.. kanskje i 2005, men ikke idag Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Det er mottatt. Likevel har ikke min nåværende data sjangs. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå