Gjest Guest_Knut_* Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Heja alle godtfolk. Jeg er en veldig bekymret 16 åring. Med bekymret mener jeg redd. Jeg skal skrive kort og godt: Etter hver utløsning så kommer det rustrød sæd. Det kan variere veldig med mengde av rødfarge (blod?). Hva er dette? Hvorfor er det slik? Vær så snill og svar, er virkelig bekymret. Takk Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Beklager dobbeltposting: Jeg skal bare nevne at det har pågått i noen uker nå! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei. Hvilken farge er urinen din? vaio Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Urinen er som den skal tror jeg. Jeg har ikke lagt merke til noen misfarger. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 ok. Blodutslippet kan komme av hyppig mastrubasjon pga "slitasjer" på urinrøret. Ro deg litt ned, og ser om det går vekk. vaio Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg har hatt hvileperioder på et par dager før for å sjekke om det ville ha virkning. Men det ble nesten verre etter hvileperioden. Mener du at jeg skal holde meg unna lillemann i flere uker? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Så lenge du ikke føler noe smerter fra testiklene, så burde alt være i orden. MTP alderen din, så er det mest sannsynlig en slitasje skade. Ja, en uke eller 2 er bra. vaio ps: vær oppmerksomt om det er blod i urinen din. Endret 26. april 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tusen takk for raske svar Vaio Det setter jeg veldig pris på! Lenke til kommentar
Gjest gjestegutt Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 fannt du ut av det..? har kommet i samme "situasjon".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå