SpillFyr123 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Da har jeg registrert meg på hjemmesiden Må man registrere seg der? Nei det må man selvfølgelig ikke. Flott! Så nå som jeg er "registrert" her av dere så er det bare på å vente på spillet altså? Ikke no mer rabalder? No more BS! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jippi EA får ikke en krone av take? >< Jeg fant ingen artikler eller tråder om dette... lurer på om EA har fått take2 eller har take2 klart og holdt dem unna? Lenke til kommentar
Slashfreak Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Jippi EA får ikke en krone av take? >< Jeg fant ingen artikler eller tråder om dette... lurer på om EA har fått take2 eller har take2 klart og holdt dem unna? Det er bra EA ødelegger hvert eneste spill, og hver eneste utgiver de kjøper. Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jippi EA får ikke en krone av take? >< Jeg fant ingen artikler eller tråder om dette... lurer på om EA har fått take2 eller har take2 klart og holdt dem unna? Det er bra EA ødelegger hvert eneste spill, og hver eneste utgiver de kjøper. Nå må ikke vi gå litt offtopic her . Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har sett på en som spiller live i 4 timer nå :/ gleder meg så veldig mye kommer ikke til å få sove i natt :/ Gleder meg til clan wars co-op blir også veldig gøy Lenke til kommentar
gundern Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg ønsker å være med i klanen, på psn heter jeg Gundern. Jeg skal være mest mulig aktiv, på multiplayer. Har veldig god erfaring i skytespill som: graw 2. call of duty 4. rainbow 6 vegas 2. soldier of fortune, payback. håper på positivt svar, hilsen Henning Endret 28. april 2008 av gundern Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg ønsker å være med i klanen, på psn heter jeg Gundern. Jeg skal være mest mulig aktiv, på multiplayer. Har veldig god erfaring i skytespill som: graw 2. call of duty 4. rainbow 6 vegas 2. soldier of fortune, payback. håper på positivt svar, hilsen Henning Skal be han som lagde tråden legge deg til jeg COD4 ? Legger deg til så vi kanskje møtes Lenke til kommentar
Slashfreak Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Jeg ønsker å være med i klanen, på psn heter jeg Gundern. Jeg skal være mest mulig aktiv, på multiplayer. Har veldig god erfaring i skytespill som: graw 2. call of duty 4. rainbow 6 vegas 2. soldier of fortune, payback. håper på positivt svar, hilsen Henning Har lagt deg til Bli moro detta her Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Så hva sier dere? hva syntes dere etter dag 1 ? Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Så hva sier dere? hva syntes dere etter dag 1 ? Syns at jeg plaffa deg ned et par ganger Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Syntes jeg blåste buksa av deg jeg ^^ Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jaja det var kult med MP. Men nå når jeg prøvde å gå inn i Mp så får jeg sånn " Could not connect to game providor , please try again later" piss ! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ja serveren er nede... ikke deg.. Har du prøvd bomb da base II? det er drit gøy! og det gir masse penger (exp (xp)) Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ja serveren er nede... ikke deg.. Har du prøvd bomb da base II? det er drit gøy! og det gir masse penger (exp (xp)) Niks , men skal i morra . Prøvde Free Roam og team deathmatch. Morsomt! Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Åhh.. Jeg å vil spille.. HAr bare spilt litt til en kamerat i går, men når jeg kommer hjem i dag så skal det ligge i postkassa Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Halla peeps. Digg med GTA4 igår. Lurer på og arrangskjere et klan møte. Bare enten litt deathmatch eller noe annent. BTW, noen som har funnet ut hva man bruker pengene man får til? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Pengene er exp som jeg forstår for eksempel jeg har 10k jeg trenger 38k for å komme til 3... penger trenger du får å bli høyere nivå å du får nye klær etter hvert som du kommer opp i nivå Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ja en del av klanen ble samlet i sta . Morsom Deathmatch : ) Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Yes! I dag fikk jeg spillet Har for det meste bare cruiset rundt i byen, men har også gjort noen få missions. Spilte også litt deathmatch sammen med Twixxman Fantastisk spill Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 bestilte gta4 fra kanada jeg, har ikke fått det ennå. litt uflaks siden det er fri imorra og muligens hjemmedag på fredag.. jaja, får heller vurdere å vaske huset og tilbringe litt kvalitetstid sammen med dama. jobbe opp et buffer av godvilje før gta kommer i posten=) men er spillet egentlig så bra som vg, dagbladet, aftenposten osv vil ha det til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå