anaconda Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg kjøpte Animal Crossing til DS for 1 uke side. Har spilt litt hver dag, men begynner å kjede meg nå. Hva i all verden skal jeg gjøre? Online-delen funker ikke, da jeg ikke kjenner noen med dette spillet. Har også problemer med det trådløse nettverket, men det kan sikkert ordnes. Det jeg har gjort til nå er å gå rundt å samle på ting og selge til Tom Nook og snakke litt med de andre i byen. Det virket morsomt i begynnelsen, men nå er spillet veldig kjedelig. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg kjøpte Animal Crossing til DS for 1 uke side. Har spilt litt hver dag, men begynner å kjede meg nå. Hva i all verden skal jeg gjøre?Online-delen funker ikke, da jeg ikke kjenner noen med dette spillet. Har også problemer med det trådløse nettverket, men det kan sikkert ordnes. Det jeg har gjort til nå er å gå rundt å samle på ting og selge til Tom Nook og snakke litt med de andre i byen. Det virket morsomt i begynnelsen, men nå er spillet veldig kjedelig. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Akkurat derfor jeg slutta å spill DS-versjonen, jeg blei bare lei. Likte GC versjonen bedre, virket som det var mer å gjøre. Men vet ikke om det er det egentlig. Du kan jo samle inn fossiler osv å gi til museumet, du kan gå i de forskjellige paradene, besøke folk, gå på kafeen osv. Vet ikke så mye mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå