Betroz Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 En brukbar FPS mellom 30 - 40 da? Kan ikke ha Very High, har ikke Vista . OT: Vil en av de nye NEXTGEN. korta som kommer om noen måneder, klare og ta Crysis? Blir dem ikke lagd for det da? Håper en av de billigste av de vil koste 3000 kr eller under. Noen som vet? Crysis er egentlig et spill som ikke burde vært lansert før slutten av dette året her. Hvis jeg var deg ville jeg venta til høsten. Nextgen aka nVidia GT200 kommer da, og denne vil nok yte bedre i Crysis ja. Å kjøre SLI er bortkastet mener da jeg. Bedre å ha ett enkelt kraftig skjermkort. I dag vil det være 8800Ultra eller 9800GTX. Men det er min subjektive mening. 8800 GTS 512 gir mye for pengene om du må handle i dag. Valg av CPU bør være Q6600, Q6700, Q9450 eller dual core'n E8400. Alle gir mye ytelse for pengene. Mer enn Phenom. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Du må ha vista får å kjøre TRi-Sli vis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Du må ha vista får å kjøre TRi-Sli vis jeg ikke tar feil Jeg synes jeg har lest noe om det en plass ja... Skal skaffe meg det innen et år kankskje. EDIT: litt OT. Jeg tok og satt PC-en min i Dvalemodus i går kveld, eneste som skjedde var at skjermen ble svart, PC-en sto og suste fortsatt. Jeg tenkte ikke over det før på morran i dag når jeg våknet.. Mens jeg kledde på meg, så ble det plutselig bilde uten at jeg hadde gjort noe. Det første som møtte meg var at på skjermen sto det at kl. var 00.40 (jeg sto opp for en halvtime siden) og det som står under her. Det var en ting til også, PC-en hadde stoppa helt opp... Gikk ikke an og bevege på musa eller trykke inn num lock og dde tastene. Windows - systemfeil Det er ikke nok system ressurser til å fullføre API. Hva pokkern betyr det? Hvis dere trenger hardware er det: MSI K9N Neo V3, Samsung spinpoint T166 500GB, Corsair value S. 5300RAM 2048MB, AMD Athlon X2 6000+, GeForce 8600GT, Silver Power 600W.. Vet ikke om jeg fikk med alt.. hadde dårlig tid når jeg skrev dette. Håper noen vet svaret, går rimelig lei av at PC-en fryser, men det har aldri kommet opp en sånnm melding. Endret 27. april 2008 av Tord13 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Opel: x2 får kanskje halvparten av fps av Gx2 i crysis. X fire funker elendig i crysis. Nvidia er det eneste som duger til crysis nå dessverre. Crysis skalerer bra med sli. *Tilbake til stranda i Dubai Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Tord:Hvem brukes om personer Hvilke, hvilken og hvilket brukes om ting Folkeaksjonen mot hvem Hvem personer har sagt det...? Endret 27. april 2008 av Polarbastard Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Opel: x2 får kanskje halvparten av fps av Gx2 i crysis. X fire funker elendig i crysis. Nvidia er det eneste som duger til crysis nå dessverre. Crysis skalerer bra med sli. *Tilbake til stranda i Dubai Den har helt sikert tilpassa spillet for nvidia produkter så vi skal kjøpe nvidia skjermkort... Laterlig men trolig sant.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå