l_man Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Dette er ett spm fra en kompis av meg som ikke klarer komme inn her pga nettet. har ett problem med at nettet går veeldig tregt. er enkelte sider jeg klarer å komme meg lett inn på. f. eks. så klarer jeg å komme meg inn på google, men vist jeg skal søke på noe fra der så står bare nettleseren å jobber og kommer seg ingen vei. så jeg veit ikke hva det kan være. så jeg håper det er noen som kan hjelpe Linja hans er 2.5mb linje fra telenor! Han har også prøvd ut diverse nettlesere Noen som vet va dette kommer av? På forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Gå inn på routeren og sjekk forbindelsen, går den opp og ned er det bare å ringe Telenor... Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Kan sjekke routingen i samma slengen [tracert] og adressen du vil sjekke. Da kan du se om det er no' muff med routingen til telenor [edit] dette sorterer strengt tatt under nettverk og ikke Hardware -> maskinen fungerer ikke Endret 26. april 2008 av IceDale Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Sjekk kabel'n også. Utrolig hva faenskap en ødelagt/brukket kabel kan medføre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå