Betenkt Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Sikkert noen som har spurt før, eller så er dette et utrolig teit spm, men Hvordan setter jeg sammen to tropper (units?) til en større en? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Drar unitcardene over hverandre på campaign kartet så lenge de ikke er fulle Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Åja, sånn.. haha.. Trodde det betydde å skru sammen to "grupper" e.l. som man har på battle-mappet, f.eks. at man hadde to like units, bare at de ikke hadde så mange soldater som de kunne i hver, så kunne man mekke de sammen slik at de begge ble fulle.. Hvis dere skjønte det xP.. anyway, takk Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du kan også retraine de i byene. Men det visste du kanskje nå? Litt sent ute.. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Du kan også retraine de i byene. Men det visste du kanskje nå? Litt sent ute.. Det visste jeg faktisk, men har avansert til Medieval 2 nå.. Storkoser meg^^ Men Rome har jo fortsatt sjarm, så spiller det fortsatt litt innimellom Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ja jeg spiller Medieval 2 med Kingdoms jeg også. Men jeg spiller det med Stainless Steel 6.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå