Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei. Vil lage en .ISO fil av mitt gta iv spill. jeg har prøvd trial på MagicISO men det er kun 300 mb i prøven. Ettersom jeg skal bruke dette en gang vil jeg helst slippe og måtte betale. Finnes det noen program som lager .ISO med plass til 4,7 gigabyte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Installerte nero, men var kun backup av cd, som gjorde at jeg måtte ha det innpå en annen cd. Skal ha det lagret på dataen. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tror den kan lage iso filer som du kan lagre hvor som helst. Hvis ikke kan du jo bruke deamontools og så smette det til den også inn i HD etterpå. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg bruker PowerISO, koster riktignok penger det også... Men nero kan også lage image av CD-en, om den lager .ISO filer vet jeg ikke, men ihvertfall .nrg som også er støttet av Daemon Tools. Lenke til kommentar
DEagleson Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Prøv ImgBurn. Et lite gratis program som gjør den jobben samtidig som den kan brenne ISO, og andre image filer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Prøv ImgBurn.Et lite gratis program som gjør den jobben samtidig som den kan brenne ISO, og andre image filer. Hjertlig takk! Dette programmet funket, det var lite og lett å bruke Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Hei. Vil lage en .ISO fil av mitt gta iv spill. jeg har prøvd trial på MagicISO men det er kun 300 mb i prøven. Ettersom jeg skal bruke dette en gang vil jeg helst slippe og måtte betale. Finnes det noen program som lager .ISO med plass til 4,7 gigabyte? Ser ImgBurn er foreslått og det er et framifrå program jeg har brukt flere ganger. Imidlertid så liker jeg InfraRecorder enda bedre. Dette programmet har samme enkelhet som ImgBurn og er like gratis. Det dekker i tillegg et mer generelt generelt område for CD-/DVD-brenning. Dermed blir InfraRecorder det eneste brenneprogrammet man trenger i Windows. Endret 28. april 2008 av BonzoDog Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kan infrarecorder lage iso ut av filer på harddisken? Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Kan infrarecorder lage iso ut av filer på harddisken? Jada, du bare drar filene du skal ha med ned i plateutformingsvinduet (ned til høyre som på "alle" brenneprogrammer) og utfører deretter menyvalg Handlinger > Brenn prosjekt > til en bildefil ... InfraRecorder får du med norske menyer også, så jeg har brukt det her. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Takker, da lærte jeg noe nytt i dag og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå