Gå til innhold

Program som lager ISO.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hei. Vil lage en .ISO fil av mitt gta iv spill. jeg har prøvd trial på MagicISO men det er kun 300 mb i prøven. Ettersom jeg skal bruke dette en gang vil jeg helst slippe og måtte betale. Finnes det noen program som lager .ISO med plass til 4,7 gigabyte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Installerte nero, men var kun backup av cd, som gjorde at jeg måtte ha det innpå en annen cd. Skal ha det lagret på dataen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Prøv ImgBurn.

Et lite gratis program som gjør den jobben samtidig som den kan brenne ISO, og andre image filer.

Hjertlig takk! Dette programmet funket, det var lite og lett å bruke :)

Lenke til kommentar
Hei. Vil lage en .ISO fil av mitt gta iv spill. jeg har prøvd trial på MagicISO men det er kun 300 mb i prøven. Ettersom jeg skal bruke dette en gang vil jeg helst slippe og måtte betale. Finnes det noen program som lager .ISO med plass til 4,7 gigabyte?

Ser ImgBurn er foreslått og det er et framifrå program jeg har brukt flere ganger.

Imidlertid så liker jeg InfraRecorder enda bedre. Dette programmet har samme enkelhet som ImgBurn og er like gratis. Det dekker i tillegg et mer generelt generelt område for CD-/DVD-brenning. Dermed blir InfraRecorder det eneste brenneprogrammet man trenger i Windows.

Endret av BonzoDog
Lenke til kommentar
Kan infrarecorder lage iso ut av filer på harddisken?

Jada, du bare drar filene du skal ha med ned i plateutformingsvinduet (ned til høyre som på "alle" brenneprogrammer) og utfører deretter menyvalg Handlinger > Brenn prosjekt > til en bildefil ...

InfraRecorder får du med norske menyer også, så jeg har brukt det her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...