eddie1 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Dette forumet er jo ikke lenger brukende som forum,hvor kan man gå inn og lese om nye spill og lign.det vil si personer som følger med på releaser og lign.??? og som er oppdaterte. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hmm..? Hva mener du? Har kvalititen falt? Om du tror det finnes et forum hvor ingen spekulasjon foregår og all info er korrekt må jeg nok skuffe deg. Kanskje du kan bidra til at forumet igjen blir "brukanes"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Slike generelle store forum har en tendens, og gamer.no er intet unntak, til å bli overveldende preget av fanboyuttaleser til tider. Ved å gå til et forum/spillside dedikert til en spillplattform, for eksemple Xbox, slipper man mye av sony- og nintendo-fanboyer, og det skaper gjerne et hyggligere forummiljø. Jeg satte mye pris på Xfaktor.no i sin tid, men den siden eksisterer ikke lengre. Om det finnes dedikerte norske xbox-forum nå lenger vet jeg ikke så mye om. Xbox.com har et forum dedikert til normenn, men aktiviteten var ikke allverden sist jeg sjekket. Av amerikanske har vi jo teamxbox.com, eies av ign, men er en ren xbox-side. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har alltid likt Xbox-forumet til IGN. Det koster 19.99$ pr. år vel og merke da. Det at det faktisk koster penger bidrar nok til at snittbrukeren virker mer moden enn på et gjennomsnittlig forum (som f. eks. dette ). Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 gamereactor nor sitt klanforum vel ellers, achieve360points.com Lenke til kommentar
M to the S Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Xbox.com's forum er jo vel og greit. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Gamer.no > Microsoft-delen er best. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Gamer.no > Microsoft-delen er best. Stemmer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå