Anders . Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei.. Jeg er er en gutt på 13 år Jeg skal til kjæresten min i helgen på 13 år, tenkte å kjøpe en liten ting til hun da...siden jeg bor i Bergen og hun på Os, så ser hun mest i helger og sånt. Men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe da??? Takker for alle svar-. Lenke til kommentar
Anders . Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 En bamse? ¨Faktisk ganske søtt det ja Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 "From me to you"-bamsene er jo knallsøte. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kjøp en kondom fra spøk til revolver, dere er unge, kjøp henne en bamse med noe godis vedsiden av Det bør slå til, blomster er nok ikke like bra som det i en så ung alder Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvordan gikk det? Hva endte du opp med? Ble kvinnemennesket glad? Lenke til kommentar
zyx Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hei.. Jeg er er en gutt på 13 år Jeg skal til kjæresten min i helgen på 13 år, tenkte å kjøpe en liten ting til hun da...siden jeg bor i Bergen og hun på Os, så ser hun mest i helger og sånt. Men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe da??? Takker for alle svar-. Kjøp noe sexy undertøy, så blir det sikkert noe på deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå