thomafo Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 http://www.sonyericsson.com/t610/ Denne så ikke dum ut! Synd den ikke har innebygd radio, bortsett fra det er den vel rimelig komplett, under 100 gram m/kamera (kunne godt ha beholdt skjermen men dumpa kameraet synes jeg) Hva synes dere? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Syns det er en av de styggeste mobilene jeg har sett på lenge.. Ikke noe spesielt nytt har den heller så.. Lenke til kommentar
DaNeRn Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Joda var ganske tøff den. Men kanskje ikke det sprekeste designet, skjermen var litt stor. Blir for liten plass te tastene, de var også ut til å være ganske små. Det er litt kjedelig. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Greit med små taster så lenge man kan putte tlf i lommen. Målene på den er exact det samme som på t68!!!! Da har man mye funksjonalitet i en liten eske Lenke til kommentar
thomafo Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Men det er meg egentlig en gåte hvorfor SonyErisson ikke kjører videre på designet til T68, det har jo vist seg å fungere veldig bra. Forventet mer av Sonys designavdeling, de har jo veldig bra design på det meste av andre enheter. Men mobiltelefoner.... T610 er jo grei nok utseendemessig, funksjonmessig tror jeg den kan være en vinner. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg gleder meg til denne blir priset! Må vel regne med 4000 uten subsidier... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Den telefonen likte jeg, men designe kunne vært litt bedre ja, men ok nok. Så liten telefon med kamera og alt, nydelig, hadde ikke gjort meg no og fått en slik Lenke til kommentar
levlex Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Syns rett og slett den skiller seg litt ut på en måte..... Litt retro..... Uansett så er det en ganske seif design som egentlig de fleste tror jeg er grei. Jeg syns den var kulere enn de fleste nye Nokiaene ihvertfall. 3650 = Lenke til kommentar
DaNeRn Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Ja var et litt sånt retro design på den, men den var også ganske stilfull. Men syntes de kunne fortsatt i samme gate som t68 som jeg syntes var veldig tøff. Har selv en T300, det er egentlig et ganske kjedelig design på den. Men som noen sier "det er det indre som teller".... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Syns også at t300 er kul utenpå også, er så enkel at det nesten er stilig!!! I motsetning til Nokia har SontEricsson fått selv de "styggeste" til å bli kule! Ganske snygg t200 feks som definitivt ikke er en vakker telefon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå