asad Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Vet ikke om dette er helt sant men. Mulig det er noe i det. http://cgi.ebay.com/BECOME-INVISIBLE-walk-...1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Haha! Genialt, jeg tror jeg skal kjøpe den der jeg - en god komedie er verd noen kroner. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Googlet navnet på boka og fant denne fine guiden. Invisibility: one of the most highly sought-after Lost Arts. The secret was recently rediscovered by an elite troupe of ninja contortionists. The concept is simple, yet the execution takes years of dedicated practice to perfect. First, one must obscure one's face with one's hands. The face will be hidden, but the hands will be exposed. Therefore, the next logical step is to find a way to cover the hands — which, of course, are sill covering the face. This can be accomplished in a number of ways, but the most convenient is to move one leg up in front of one's head. The process continues, progressing step-by-step until the ultimate goal is reached: each part of one's body is obscured from view by another. Thus: invisibility. Once in the correct position, one must simply roll to whatever location one desires, leap up to accomplish the set task, and then wrap oneself once again into a perfect sphere of invisibility — and escape. ^^ Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noen som har tengt å kjøpe denne? Fortell hvordan det gikk i denne tråden da Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg kjøpte denne boken og nå er jeg blitt helt usynlig Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Jeg kjøpte denne boken og nå er jeg blitt helt usynlig Funka det så fort? Det må nesten prøves. brb Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Virker gøy, selv om det 99% ikke funker :/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det er nok 100% garantert at det der ikke fungerer kjære fjeddiu. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg kjøpte denne boken og nå er jeg blitt helt usynlig ja begynner og bli en stund sia jeg så deg sist 1 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 o How to command flocks of birds wherever you go o Controlling snakes, bees, gnats, houseflies o Teaching your dog to walk & dance on stilts o Commanding your cat to use the bathroom toilet o Quickly tame wild horses when others have failed o The quiet world of frogs & toads o Keeping a squirrel in your pocket o Bringing dead creatures BACK TO LIFE! o Much more! Man kan jo gjøre mye mere enn å bare bli usynlig med den boka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå