-kga- Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hvem av disse topp modellene er best? (promedia kan jeg kanskje utelokke, den er litt dyr trur jeg) hvem er best viss man er ute etter lydkvalitet. den som er best og høre på. Bassen skal være høy og kraftig... men samtidig ikke "bommy". ikke for overdøvende. den må ha skjappe responser. satelittene må spelle klart og nydelig, og kunne spelle høyt. jeg speller spell, ser mye på DVD filmer og hører på musikk. da vil jeg ha høyttalere til dette. Spell: må kunne riste helle rommet i explosjoner og ha nydelig surund. og kunne ha de høt på, og fortsatt spelle klart. DVD: kunne vise en kraftig bass, men samtidig rolig og nydelig bass der det trengs. må kunne spelle høyt og klart. må være nydelig lyd i rolige cener og kraftig lyd så det føles inn til marg og bein i hefftige cener. Musikk: må kunne spelle alle typer musikk. fra klassisk til værste sort av donke musikk. ( har en allsidig musikk smak) jeg har logitech Z-560 men jeg har løst på 5.1. 5.1 er jo bedre surund. jeg har vært fornøyd med de. Bassen har kanskje vært for overdøvende. de passer best til donke musikk og heftige acktion sener. og til spell har de vært bra. hmm... lurer på om noen har giddi og lest alt dette???? :smile: :o :-? 8) :x :x :oops: :wink: Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Heisann! Asso. Klipsch Promedia 5.1 er det beste ingen tvil om det. (Hadde Z-560 og har hørt mye av MegaWorks) Z-560 er for dårlig til musikk, satelittene holder mål men ikke subben etter min mening. MegaWorks er jevnt et par hakk over Z-560 igjen. Jeg har ikke hørt megaworks i DVD men jeg tror nok den er ganske bra. Z-680 tror jeg minner veldig om Z-560 ettersom det er identiskt (nesten). ProMedia er en nytelse i både musikk og DVD, det var heftig å se Behind Enemy Lines. Har du penger gå for det beste. Eller så tror jeg at MegaWorks er et hakk over Z-680 uten at jeg har hørt Z-680. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 det kan vell ikke være ennet en for høy og overdøvende bass med litt seine reaksjoner som gjør den dårlig.... bassen til Z-560 mener jeg. den er i vertfall ikke lav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå