PROuser Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er det mulig? Det er en leddimmer som reguleres med en 0-10v dimmer.. men den har jeg ikke rukket å få tak i ennå. Kan den da erstattes med en lask for full lyseffekt? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Lask? Kan da erstattes med en effektmotstand som tåler påkjenningen. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Men tilsvarer ikke 0v en lask eller 0 ohm? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Du skal ha full lysstyrke? Da Motstanden er i serie med LED'sene? Ja da er det nok og "kortslutte" med en ledning der motstanden skulle være. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Inbilte meg at 0-10V dimerne laget 0-10V. Mao. vist man kun legger over en lask blir det mørk siden lasken vil være 0V. Muligt jeg er helt på skogen her, kun jobbet med en 0-10V dimmer en gang, og da i par med en eldre montør som egentlig gjorde jobben. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Inbilte meg at 0-10V dimerne laget 0-10V. Mao. vist man kun legger over en lask blir det mørk siden lasken vil være 0V. Muligt jeg er helt på skogen her, kun jobbet med en 0-10V dimmer en gang, og da i par med en eldre montør som egentlig gjorde jobben. Stemmer at det ble laveste lysstyrke. Har koblet sammen med 0-10v regulator nå, og lasken tilsvarte ca 10% lys, som er minimum for trafoen. Lenke til kommentar
2rgeir Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 En 0-10V "dimmer" i åpen tillstand gir maks spenning ut på sekundærsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå