Trancton Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Når jeg skal se filmer (enkelte i .avi format) så blir bildet nesten helt grønt, og skikkelig dårlig bilde... Hvilke codec trenger jeg!? Har nyeste divx + nimo codec pack5build9 Hva skjer? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hiv ut nimo, og installer divx, xvid og ac3codec separat. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg får det i enkelte filmer pga. manglende codec...er det alle filmer? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hvordan er bildet når du ikke ser divx? Er bildet fortsatt grønt bør du gå over kablingen fra pcen til tven. Kanskje tv-ut står på s-video? Lenke til kommentar
Jay Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hiv ut nimo, og installer divx, xvid og ac3codec separat. Helt enig. Kast ut all kodek-pakker og møl, og innstaller etter behov. Du kan feks. bruke "gspot" for å finne ut av hva slags kodek du trenger. - J Lenke til kommentar
Zattaxu Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hadde akkurat samme problemet tidligere, men jeg husker ikke hvilken codec jeg brukte for å løse problemet, men jeg husker at det var en codec som løste problemet, og ikke noe annet, lurer på om det kan ha vært en xvid codec, eller om det var en codec som het ffdshow? Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 For det første, hvem sa noe om TV ut i det hele tatt..... Filmen kan være kodet i Xvid format, spiller du den i Winamp3 blir bildet grønt/blått Lenke til kommentar
vegge Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 XviD fra download seksjonen på http://xvid.hopto.org/ Ffdshow fra http://sourceforge.net/project/showfiles.p...?group_id=53761 Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 For det første, hvem sa noe om TV ut i det hele tatt..... Det samme lurer jeg litt på også. Kan jo ha vært jeg som ikke følger helt med... :oops: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Når jeg skal se filmer (enkelte i .avi format) så blir bildet nesten helt grønt, og skikkelig dårlig bilde... Hvilke codec trenger jeg!? Har nyeste divx + nimo codec pack5build9 Hva skjer? Klassisk Nimo-problem, xvid-codecen der er elendig, pelm ut nimo, installer noe annet feks ffdshow, det er forresten en appel til alle, at nimo er så pop er fullstendig uforstålig på meg, 95% av alle problemer med divx folk har klagd over til meg er nimos verk. Konklusjon: Nimo er djevelens verk, hold deg langt unna. AtW Lenke til kommentar
Jay Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Klassisk Nimo-problem, xvid-codecen der er elendig, pelm ut nimo, installer noe annet feks ffdshow, det er forresten en appel til alle, at nimo er så pop er fullstendig uforstålig på meg, 95% av alle problemer med divx folk har klagd over til meg er nimos verk. Konklusjon: Nimo er djevelens verk, hold deg langt unna. AtW Aha! Det har jeg også mistenkt. Pælm Nimo! - J Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Takker for svar karer! :wink: Hardware.no forumet er uten tvil det beste support forumet! Får man svar seinere enn 5 minutter er man skikkelig uheldig! Genial responstid og veldig informative og velbegrunnede svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå