Gå til innhold

Filmene blir grønne, elendig bilde...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hiv ut nimo, og installer divx, xvid og ac3codec separat.
:yes::yes:

Helt enig. Kast ut all kodek-pakker og møl, og innstaller etter behov. Du kan feks. bruke "gspot" for å finne ut av hva slags kodek du trenger.

- J

Lenke til kommentar

Hadde akkurat samme problemet tidligere, men jeg husker ikke hvilken codec jeg brukte for å løse problemet, men jeg husker at det var en codec som løste problemet, og ikke noe annet, lurer på om det kan ha vært en xvid codec, eller om det var en codec som het ffdshow?

Lenke til kommentar
Når jeg skal se filmer (enkelte i .avi format) så blir bildet nesten helt grønt, og skikkelig dårlig bilde... Hvilke codec trenger jeg!?

Har nyeste divx + nimo codec pack5build9

Hva skjer?

Klassisk Nimo-problem, xvid-codecen der er elendig, pelm ut nimo, installer noe annet feks ffdshow, det er forresten en appel til alle, at nimo er så pop er fullstendig uforstålig på meg, 95% av alle problemer med divx folk har klagd over til meg er nimos verk.

Konklusjon: Nimo er djevelens verk, hold deg langt unna.

AtW

Lenke til kommentar

Klassisk Nimo-problem, xvid-codecen der er elendig, pelm ut nimo, installer noe annet feks ffdshow, det er forresten en appel til alle, at nimo er så pop er fullstendig uforstålig på meg, 95% av alle problemer med divx folk har klagd over til meg er nimos verk.

Konklusjon: Nimo er djevelens verk, hold deg langt unna.

AtW

Aha! Det har jeg også mistenkt. Pælm Nimo!

- J

Lenke til kommentar

Takker for svar karer! :wink:

Hardware.no forumet er uten tvil det beste support forumet! Får man svar seinere enn 5 minutter er man skikkelig uheldig! Genial responstid og veldig informative og velbegrunnede svar! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...