vagfk Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Hei, starter en auksjon på noen av mine GULL kort: Tarik Elyounussi (Fredrikstad) Runar Berg (Bodø Glimt) Tore Reginiussen (Tromsø) Daniel F. Holm (Vålerenga) Patrik Gerrbrand (Fredrikstad) Alle er i gull, Bare By! Endret 20. mai 2008 av vagfk Lenke til kommentar
96tark Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 er det 08 kort? Det er jo 08-kort. Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei, starter en auksjon på noen av mine GULL kort: Tarik Elyounussi (Fredrikstad) Runar Berg (Bodø Glimt) Yssouf Koné (Rosenborg) Tore Reginiussen (Tromsø) Daniel F. Holm (Vålerenga) Patrik Gerrbrand (Fredrikstad) Sead Ramovic (Tromsø) Børre Steenslid (Viking) Simen Brenne (Lillestrøm) Alle er i gull, Bare By! byr tarik og reginiusen mot munoz andersen på viking og j.horn Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Byr Alex Ødegård , Eirik Bakke , Kim Holmen i vanlig for Ramovic , DEAL? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Byr Alex Ødegård , Eirik Bakke , Kim Holmen i vanlig for Ramovic , DEAL? Alt for dårlig bud.. Lenke til kommentar
kasperpatr Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Byr Alex Ødegård , Eirik Bakke , Kim Holmen i vanlig for Ramovic , DEAL? Alt for dårlig bud.. Hviket lag liker du i Norge?? Kan bytte noen fra laget ditt mot tarik Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei, starter en auksjon på noen av mine GULL kort: Tarik Elyounussi (Fredrikstad) Runar Berg (Bodø Glimt) Yssouf Koné (Rosenborg) Tore Reginiussen (Tromsø) Daniel F. Holm (Vålerenga) Patrik Gerrbrand (Fredrikstad) Sead Ramovic (Tromsø) Børre Steenslid (Viking) Simen Brenne (Lillestrøm) Thomas Myhre (Viking) Alle er i gull, Bare By! Hva skal du ha får Børre Steenslid!? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Hei, starter en auksjon på noen av mine GULL kort: Tarik Elyounussi (Fredrikstad) Runar Berg (Bodø Glimt) Yssouf Koné (Rosenborg) Tore Reginiussen (Tromsø) Daniel F. Holm (Vålerenga) Patrik Gerrbrand (Fredrikstad) Sead Ramovic (Tromsø) Børre Steenslid (Viking) Simen Brenne (Lillestrøm) Thomas Myhre (Viking) Alle er i gull, Bare By! Hva skal du ha får Børre Steenslid!? Mye.. Lenke til kommentar
kasperpatr Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei, starter en auksjon på noen av mine GULL kort: Tarik Elyounussi (Fredrikstad) Runar Berg (Bodø Glimt) Yssouf Koné (Rosenborg) Tore Reginiussen (Tromsø) Daniel F. Holm (Vålerenga) Patrik Gerrbrand (Fredrikstad) Sead Ramovic (Tromsø) Børre Steenslid (Viking) Simen Brenne (Lillestrøm) Thomas Myhre (Viking) Alle er i gull, Bare By! Hva skal du ha får Børre Steenslid!? Mye.. Hviket lag liker du i Norge?? Kan bytte noen fra laget ditt mot tarik Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Hei, starter en auksjon på noen av mine GULL kort: Tarik Elyounussi (Fredrikstad) Runar Berg (Bodø Glimt) Yssouf Koné (Rosenborg) Tore Reginiussen (Tromsø) Daniel F. Holm (Vålerenga) Patrik Gerrbrand (Fredrikstad) Sead Ramovic (Tromsø) Børre Steenslid (Viking) Simen Brenne (Lillestrøm) Thomas Myhre (Viking) Alle er i gull, Bare By! Hva skal du ha får Børre Steenslid!? Mye.. Hviket lag liker du i Norge?? Kan bytte noen fra laget ditt mot tarik skal ha gull Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hei, starter en auksjon på noen av mine GULL kort: Tarik Elyounussi (Fredrikstad) Runar Berg (Bodø Glimt) Yssouf Koné (Rosenborg) Tore Reginiussen (Tromsø) Daniel F. Holm (Vålerenga) Patrik Gerrbrand (Fredrikstad) Sead Ramovic (Tromsø) Børre Steenslid (Viking) Simen Brenne (Lillestrøm) Thomas Myhre (Viking) Alle er i gull, Bare By! byr steenslid mot john anders rise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg