Lordice Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hmmmm, skal få meg ny scanner, men er litt usikker på hvilket merke osv. Jeg har som sagt mellom 5000-8000 kr. til rådighet, så kjøpet bør være bra.. Vil helst ha en scanner med mulighet for lysbildescanning. Noen forslag eller tilbakemeldinger på scannere i samme prisklasse? Isåfall, er det noen som vet om en side som har testet scannere eller no? Takk! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 er du gal mann? ingen privat person idag kjøper scaner fra 5000-8000. denne ser jo bra ut http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...22&GrpID=6&s=pl kan scane film negativer og og trolig lysbilder. Lenke til kommentar
rks Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Tør jeg spørre hva du skal bruke en skanner i den prisklassen til? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 KJøp den scannern ovenfor . Den holder for privatpersoner. Ellers kanskje en Heidelberg trommelscanner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå