Gå til innhold

Skal ha nytt hjemmekino, hvilket av disse skal jeg velge?, gjerne si flerne som er gode:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ville ikke kjøpt noen av disse, de er veldig så å gir dålig lyd. legg på 2-3k så får du så mye bedre!

skjekk denne siden, en av de beste sidene jeg vet om:

http://www.surround.no/

kan ikke si det var mye som fristet meg der :p

sånn generelt så selger de ikke bra lyd der de selger kjøleskap , data deler ol

Avshop.no har noe bra

hifiklubben.no er jo ok

hificenter.no finner du mye bra på

og her er det 60 flere butikker

http://www.hifisentralen.no/linker/index.php?c=1

men til slanke lommer er jo det og kjøpe brukt det beste .

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Proson er et greit forbrukermerke for dem som vil ha lyd for en meget billig penge. Men du imponerer ingen med Proson på Avforum for å si det sånn. Receiveren jeg linket til vil uten det minste problem drive prosonhøyttalerene dine. Den vil nok få ut mye av det beste i disse høyttalerene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hvis du vil ha enda mer krefter og kanskje ikke setter designet så veldig høyt (smakssans), er NAD T744 et godt valg. Den er også 100,- billigere.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det finnes uendelig mange kombinasjoner, men her er en som kommer til å gi deg fine stunder:

Hele Dynavoice F6-serien - Har god erfaring med F6 og vil si det er mye lyd for pengene.

NAD T744 - Som vanlig foreslår jeg denne receiveren, da jeg ikke vet om noen andre i den prisklassen som kan sammenlignes når det kommer til effekt.

Om du senere vil ha en subwoofer, er Cerwin Vega HD-12SX en subwoofer som gir veldig mye, til en helt overkommelig pris. Ja, det finnes nok de subwoofere som kan lyde "bedre" til prisen, men de har ikke samme "punsh" og trykk som CV. Se eventuelt etter en brukt subwoofer.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Det finnes uendelig mange kombinasjoner, men her er en som kommer til å gi deg fine stunder:

Hele Dynavoice F6-serien - Har god erfaring med F6 og vil si det er mye lyd for pengene.

NAD T744 - Som vanlig foreslår jeg denne receiveren, da jeg ikke vet om noen andre i den prisklassen som kan sammenlignes når det kommer til effekt.

Om du senere vil ha en subwoofer, er Cerwin Vega HD-12SX en subwoofer som gir veldig mye til en helt overkommelig pris. Ja, det finnes nok de subwoofere som kan lyde "bedre" til prisen, men de har ikke samme "punsh" og trykk som CV. Se eventuelt etter en brukt subwoofer.

My man, kjapp og fyldig reply. :)

Tror jeg kjøper det oppsettet ditt. For den prisen får jeg masse for pengene, og har litt lommepenger igjen til ferien. Ett Sony 46 tommer W4000 er nemlig snart bestilt..

Det eneste er at den NAD receiveren ikke har HDMI (som jeg så i farta). Har optisk ut fra PS3n så det holder vel i masse det for surround ut fra spill/Blu-ray?

Stig,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hvor mye watt receiveren min gir ut med alle kanaler i konstant drift er vel rundt 40W per kanal. Jeg har F6 som fronthøyttalere ja. Hvilket Samsung-anlegg er det du har? Jeg tviler sterkt på at det yter 500W, kanskje ikke halvparten av det en gang.

LES DENNE!

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...