Gå til innhold

phpbb_config-tabellen forsvant i phpBB

Anbefalte innlegg

Uten å ha gjort noe som helst med forumet på noen dager, fikk jeg opp feilmeldingen:

General Error

SQL ERROR [ mysqli ]

Table 'xxxxxx.phpbb_config' doesn't exist [1146]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

Hvordan i alle dager kan dette ha skjedd av seg selv? Det skal jo ikke være mulig?

Lurer også på om noen kan fortelle meg hvordan jeg kan bygge opp tabellen igjen, uten at jeg må installere phpBB igjen.

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uten å ha gjort noe som helst med forumet på noen dager, fikk jeg opp feilmeldingen:

General Error

SQL ERROR [ mysqli ]

Table 'xxxxxx.phpbb_config' doesn't exist [1146]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

Hvordan i alle dager kan dette ha skjedd av seg selv? Det skal jo ikke være mulig?

Lurer også på om noen kan fortelle meg hvordan jeg kan bygge opp tabellen igjen, uten at jeg må installere phpBB igjen.

Høres merkelig ut,det jeg kan tenke meg du kan gjøre er å innstalere forumet på nytt i en ny database og importere phpbb_config inn i den gamle om du da ikke har modifisert forumet og kjørt sql spørringer mot tabellen.Da må du også legge inn disse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...