Signatur Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er åpnet konkurs i boet til Topline. Ingen bombe i og for seg, men webshoppen er ikke stengt, så dette er en advarsel til de som fortsatt ikke lar seg skremme fra å bestille her. De vil trolig fortsette å selge varer en periode, for å skaffe seg personlige inntekter. Kunder som kjøper varer etter at konkursen er et faktum, har lite, eller ingen rettigheter. Så pass på. Kan ikke si jeg vil savne dem. http://www3.brreg.no/oppslag/kunngjoring/h...orgnr=983270387 Lenke til kommentar
ArneMoe Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg ventet 3 mnd på en CD-brenner fra Topline. Da jeg endelig fikk brennern, var det feil brenner. Jeg ringte dem annenhver dag og de hadde en unnskyldning hver gang. Noe verre surrehoder er det lenge siden jeg har vært borti!!!!.... ahhh det var godt å få ut litt frustrajon Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 blir trolig ikke noe stort savn at den butikken er borte. leste en del brukererfaringer på webshopguiden og jøsses hvor mange som har blitt lurt trill rundt av butikken.. dyre var dem og.. Lenke til kommentar
ArneMoe Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg forlangte penga tilbake (trua med TV2 hjelper deg), og lovet å sende dem brennern tilbake. Jeg fikk pengene, men gjett om jeg sendte brenneren tilbake Har ikke hørt noe fra dem ..... Lenke til kommentar
sten Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 SKRIK ! :o dem skylder meg 2150 kr. for et defekt GF3. er butikken open mon tro eller må jeg hendvende meg til bostsyrer ? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 I og med at det er åpnet konkurs i boet så må du henvende deg til bobestyrer, men det kan se ut som om dette er for sent... Krav i boet meldes bostyrer , Adv. Jostein Nordbø, Hegdehaugsveien 21 B, 0258 OSLO innen 01.04.2003. Fristdagen er 14.02.2003. Flashpoint... Des, OUT! Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Fristen for å melde krav er 1 april. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå