Gå til innhold

Sony DSC-P51 meninger (va Olympus Camedia C-120)

Anbefalte innlegg

Sett at Elkjøp selger Sony kameraet til 2000kr.

er det noen som vet om grunner til å veldig la være å kjøpe dette?

Hvordan er Sony sitt P51 kamera i forhold til C120 ?

Selv har jeg ikke veldig stor erfaring med digitalkamera, en kamerat fikk et Olympus 820 for lenge lenge leeeeeeeenge siden som jeg har lånt litt, synes at det ble helt greie bilder av det til å bruke på hjemmesider etc (som jeg har tenkt til å bruke digikamera til).

Burde ikke ta et slikt Sony kamera holde i massevis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(...)

Selv har jeg ikke veldig stor erfaring med digitalkamera, en kamerat fikk et Olympus 820 for lenge lenge leeeeeeeenge siden som jeg har lånt litt, synes at det ble helt greie bilder av det til å bruke på hjemmesider etc (som jeg har tenkt til å bruke digikamera til).

Burde ikke ta et slikt Sony kamera holde i massevis?

Hvis det faktisk er slik at du bare skal bruke det til hjemmesider, må det jo holde i massevis. Da hadde det vel igrunnen holdt med 640*480 oppløsning..

Så, hvis du én dag oppdager at du har lyst til å bruke bildene til noe mer (f.eks. trykke dem ut), kan du glede deg over at kameraet nok virker til dette også. Jeg vet ikke noe om kvaliteten på dette kameraet men jeg antar det også gir brukbare utskrifter i bildestørrelse..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Dersom du får en P51 til 2000, så sier jeg: Løp og kjøp! Mye bedre valg enn C-120. Denne kostet nesten det doble i fjor høst. (PS: Jeg har Oly selv, men allikevel...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...