Sekai-ichi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 har heller ikke sett den, men vil ikke kjøpe=Þ føler den er verdt det, men er noe som hindrer meg=Þ "komedie... eeh.. hm..~ geass er dyr, jeg er fattig.. eh.. burde jeg... eh.. det er komedie... uh... hm.. nei. geass for være nok denne måneden^^ .. hm.. men lucky star er så bra~!!" anywayz, beste meg for å laste ned, hvem fansubber? (det er ikke ulovlig å bare si navnet på gruppen=Þ) Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er en OVA av Lucky Star ute noen steder på nette nå, har ikke funnet den med Eng Sub eller Dub. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 nei, da kjøper jeg dvden=Þ orker ikke å vente lengre. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Selvfølgelig er den ute med subs. Jeg begynner ikke å linke her, men helt umulig er den ikke å finne. Kvalitetssubs er dog en annen sak, er kanskje ikke så dumt å vente på DVD'en. Når var det den skulle komme ut igjen? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Selvfølgelig er den ute med subs. Jeg begynner ikke å linke her, men helt umulig er den ikke å finne. Kvalitetssubs er dog en annen sak, er kanskje ikke så dumt å vente på DVD'en. Når var det den skulle komme ut igjen? dvden er ute, og jeg har bestilt, men tar gjerne å avbestiller hvis du bare sier navnet på fansubberen.. please? *puppy eyes* Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tarpika har en sub av OVA'en.. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ikke forvent skikkelig kvalitet da men.. Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Ikke forvent skikkelig kvalitet da men.. Det er da ikke noe stress med å finne bra kvalitett da.... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Poenget mitt var at det ikke fantes; inntil nå - [EnA]. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 O.o... effing... jeg gikk inn på eien siden i en annen tab AKKURAT nå!! like... akkurat:P trykka på eien fra speeddailen og dette emnet 100% likt! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Et annet emne prikk likt dette? Vis oss Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 ikke et annet emne:P jeg sjekker diskusjon.no sammen med andre ting, så i en annen tab dreiv jeg å sjekke fansubbere. og jeg trykken på eien (bytta tab med en gang, rakk ikke å loade) helt samtidig som jeg leste inlegget ditt over=Þ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ah, sånn å forstå. Jeg skrev det i alle fall før du så over listen, om ikke annet Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) mm - så ovaen i går, den var dirtbra! (like ikke lucky chan delen, men aldri likt de noe særlig uansett) ikke noe tvil om at jeg skal kjøpe den på dvd! edit: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-sq-49-en-70-2uss.html bestilt^^ Endret 12. oktober 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Lucky Channel syns jeg er ganske morsomt. Ikke alltid like gode poeng, men jeg har til tider ledd høyt i den delen av episodene. Fellesspørsmål: Hvilken karaokeprestasjon syns dere var den beste? Jeg likte Tsukasa sin fra episode 6 best - Valentine Day Kiss; spesielt bra backup fra Konata :!: Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Lucky Channel er jo halve moro i Lucky Star da og her har dere et fint bakgruns bilde til PCen Endret 15. oktober 2008 av DeathSin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Lucky Star Flasher! Lucky Remix LuckyStar TinTin Misao Konachan luckystar Endret 15. oktober 2008 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Krisoyo Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 konachan TIMOTEITIMOTEI! Den ja! XD Ser den flere ganger i uka... Ikke sett serien enda, men de 4 første episodene er på vei fra amerika nå Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Begynt å se Lucky Star (endelig) jeg å :!:. Er som du sier: "Timotei" =P først skjønnte jeg den ikke (siden det er en gammel reklame fra japan, hvor skulle jeg sett den ) så fant jeg link på MAL og gjett hva som stod i comments på youtube... "copy and paste if Konata Izumi brought you here!*" :!: Herregud så jeg lo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå