Gå til innhold

YouTube stopper opp

Evas

Anbefalte innlegg

Noe som irriterer meg noe voldsomt er når jeg skal se noe på YouTube, og så videosnutten stopper opp, bildet fryser et par sekunder for så å kjøre igjen. Dette er også bare et par sekunder, så stopper filmen igjen.

Jeg har god kapasitet og hastighet på maskinen min, så vet ikke hva som er årsaken eller hva jeg kan gjøre ved problemet. Noen ganger kjører videosnuttene helt fint og uten problemer.

Noen som kjenner til dette og har en løsning?

Endret av Evas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reboote er å omstarte pc-en. Du har vel startet om pc-en på noen måneder antar jeg. Har du prøvd å la en video buffre ferdig helt, før du ser den? Det høres ut som den rød linja ikke får starta ordentlig pga internttlinja di er treg. Hva slags nettlinje har du?

Hehe restarte ja, det har jeg gjort mange ganger! :!: Nå så jeg akkurat en video på youtube, og det gikk helt fint. Ja tror også det er pga videoen ikke er buffret ferdig, men det er vel ikke mye jeg kan gjøre med det. Filmen starter jo selv innen den er ferdig buffret. Jeg har ADSL.

Lenke til kommentar
Opplever at YouTube er treg noen ganger også. Hvis ikke noe hjelper, pleier jeg å trykke på pause-knappen og vente noen sekunder før jeg starter avspillingen. Det holder som regel. Også på en relativt treg ADSL-linje.

Takk for tipset, det skal jeg prøve! :thumbup:

Er 4,4 mb "relativ treg" ADSL-linje? :roll:

Lenke til kommentar
Opplever at YouTube er treg noen ganger også. Hvis ikke noe hjelper, pleier jeg å trykke på pause-knappen og vente noen sekunder før jeg starter avspillingen. Det holder som regel. Også på en relativt treg ADSL-linje.

Takk for tipset, det skal jeg prøve! :thumbup:

Er 4,4 mb "relativ treg" ADSL-linje? :roll:

Jeg vil si at den er rask i forhold til hva jeg har! Så problemet ligger nok ikke på din side. Sikkert serverne YouTube bruker som sliter fælt med overføringene på de mest travle tidene på døgnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...