Mountain Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg har ingen online spill til PS3, utenom Motorstorm, men har aldri sett noen spillt det så har ikke fått svar på spørsmålet mitt. Det jeg lurer på er om det er mulig å "joine" vennene sine imens de spiller på et PS3 spill, joine en server f.eks. Hvis du har spillet selv. Og kom til å tenke på dette nå som GTA IV snart kommer. Noen som vet hvordan den kommer til å fungere da? Se på mobilen hvem av vennene dine som spiller GTA IV? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Ulempen er at Sony ikke har hatt en standard på dette som utviklere kunne benytte seg av, så det har vært forskjellig i nesten hvert spill. Noen har blitt bedre enn andre, som f.eks. Burnout Paradise der det er superenkelt å invitere venner til å spille med deg, hoppe inn i onlinespill som de er med på osv. Foråpentligvis blir det bedre med Home, men det burde vært ute for lenge siden. Jo lengre tid det går jo mer får de forskjellige spillutviklerne tid til å lage egne løsninger, som ikke virker i andre spill. Jeg hadde lyst til å teste Metal Gear Online, men ble irritert over at jeg måtte gjennom en lang registreringsprosess for å lage TO forskjellige ID'er bare for å spille ett spill... Og så kom jeg bare halvveis før det klikka, og da gadd jeg ikke. Det får være nok at jeg har fire forskjellige PSN-id'er... Endret 28. april 2008 av asdfteam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå