Putas Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Etter en liten pause med R6 skulle jeg soille igjen i dag og da hadde det kommet en oppdatering. Laset self ned den og begynte å spille. Spillte i ca 5min på singelplayer også ble fargene helt mongo, masse grønn/gul farge personen er svarte også vare det noe rosa her og der. Første gang varte det ikke så veldig lenge, men jo mer jeg spillet jo lengere varte dette fargeproblemet. Trodde først det var kablene til tv som satt løst men nei da. Så sjekket jeg kabelen inn på boxen var ikke løs der vheller. Så da testet jeg med et par andre spill og da var det ingen problemer. Så jeg regner med at det kommer av oppdateringen (var aldri sånn før). Noen som har samme problem eller har hørt om det? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Sikker på at du ikke bare kom borti knappen som skifter til termobrillene da? Ser det sånn ut: Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 mere nightvision tenker jeg. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 mere nightvision tenker jeg. Rosa i night vision? Neppe. Lenke til kommentar
Putas Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Haha, har nok spillt lenge nok til å se at det ikke er thermoglass funksjonen som har kommet på. Ta et bilde neste gang jeg skal spille det. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kan vel evt. prøve å slette cache og laste ned patchen på ny? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 får faktisk sånn når jeg kobler til vga kablen til min monitor, på tven funker det fint. men på monitoren så er det galt fra første sekund. Lenke til kommentar
Putas Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Nå har jeg det problemet også på dashbordet og i GTA4.Men er overkill med gult. Alt dette begynte etter den oppdatering. Kom på at jeg lastet ned en opdatering for selve maskinen og en for L6 spillet. Noen måte å slette den patchen på? EDIT: Nå har hele d***** gått i svart nå. Null bilde bare lyd, uten noe form for råde lys. Både på HDTV instilling og vanelig TV. Endret 29. april 2008 av Putas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå