Gjest Slettet-66d37 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Går det an å få apt get til å virke i slackware? hvilke pakker trenger jeg og hvor kan jeg laste det ned? takk for hjelpa Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hmmmm.... apt-get krever i grunnen ett pakkesystem, som .deb, eller .rpm..... Har hørt noe snakk om "autoslack" eller.no sånt i det siste..... Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Du kan bruke Autoslack for slackware... det oppdaterer systemet ditt... tror du kanskje vil få problemer med apt-get... Husker ikke i farta hvor du fikk tak i autoslack, søk... btw.. du kan jo teste ut Slackware 9.0 RC1!! Lenke til kommentar
Zlasch Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Nå er jo sjarmen til Slackware å installere fra source =) Lenke til kommentar
Zlasch Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Sant nok, men vil man ha noe apt-get lignende er mitt råd å bruke Debian i stedet =P Ellers kan man kose seg med masse source Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå