Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinner er ofte dårlig på sex...

Anbefalte innlegg

noen ganger kan svaret på dette problemet ligge hos enkelte menn. har snakket med jenter som har fått psykiske sperrer i senga etter å ha blitt kalt hore fordi de leer seg for mye og har tatt initiativ... gudsjelov er det ett mindretall, men alikevel, det gjør noe med jenter som kanskje er usikre fra før. nå var ikke disse jentene mer enn mellom 15 og 20 år, og heller ikke så veldig erfarne. men sperren tok lang tid og mye tolmodighet å bli kvitt, både fra jentene selv og fra senere partnere. andre årsaker kan være at de har vært utsatt for overgrep, noe som også kan gi sperrer. som enkelte har vært inne på så kan det også være at mannen ikke tenner henne godt nok. når vi først er inne på det, så finnes det jo menn som ikke har forstått å tenne jentene før de pomper på, så... det går jo litt begge veier. jeg klarer ikke helt å kalle en slik man en god elsker heller jeg da. dessuten tror jeg det med virkelig god sex går like mye på følelser, og det å kjenne hverandre godt. jo bedre man kjenner hverandre, jo bedre vet man hva den andre liker er nå min erfaring.

i tillegg finnes det finnes mange andre årsaker til at jenter kan være mindre aktive enn gutter, men jeg tror likevel det er mer unntaket enn en regel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Glemte å si en ting; Hva med å bare flytte hendene hennes til der du vil ha dem? Hun tar nok hintet ;)

Blei sittende å lese anyway jeg, og kom på enda en ting :p Skulle kjøpt middag.. gitt.. men pøh.

PUA sa noe om at kvinner vil at menn skal være menn osv. Veldig sant. Jeg er jo jente, og jeg og min venninnegjeng snakker strengt tatt alt for mye om sex og sexerfaringer. Vi liker egentlig VELDIG godt at mannfolket tar styringa, at vi kan lene oss litt tilbake og nyte det. At mannfolket er mannfolk, egentlig. Men det er ikke det samme som å ligge og leke død, akkurat, dessuten kan man "betale tilbake" senere. Man kan forøvrig gi veldig lett i en slik situasjon selv om mannfolket tar styringa. Å gi og ta like mye går egentlig ganske lite på hvem som tar styringa, in my opinion.

Dessuten er jo sex hakket litt bedre for deg selv hvis du kan slappe av etterpå og virkelig føle at nå var du flink :p

Nei, for sex skal ikke være en belønning for menn, men en belønning for kvinnen som i det hele tatt får lov til å ta på en mann. Jenter skal tilfredsstille mannen og ikke motsatt, i beste fall skal en være jevnbyrdige.

Lenke til kommentar

gjest: Dama mi sin største glede er å tilfredstille meg og hun liker å bli brukt hvis jeg bare vil ha en blowjob eller et raskt knull :p

Men joda, er ikke mange som er sånn. Generelt sett er jo et jevnbyrdig forhold det beste. (noe som mitt er på en måte siden hun liker det sånn selv om nødvendigvis ikke alltid får orgasme, eller sånt)

Lenke til kommentar

Det er viel ikke verre enn at man skal gjøre det godt for hverandre? Noen ganger blir det kanskje bedre for den ene, men det jevner seg ut over tid! :thumbup:

Eller man kan si som en kollega av meg sa; "Jenter puler ikke, de blir pult!" :p

Det var forøvrig enklere i gamle dager, før jenter begynte å like sex!!! :cool::blush:

Endret av insolvent
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå synes jeg det blir veldig mye generalisering. Når det kommer til seksualitet er alle forskjellige, selv om det er visse grove likheter.

Min oppfatning er at flesteparten av jentene (grovt sett, jeg generaliserer ikke selv) har en tendens til å like å bli pult, å være den dominerte parten i samleiet, til en viss grad. Mannfolkene har en tendens til å like å være den som puler, å være dominerende, til en viss grad. Men der igjen sier jeg ikke at den ene skal arbeide mer enn den andre!

En blowjob er et stykke arbeid fra henne, mens han slapper av. Det kan likevel oppfattes som at han dominerer henne, da hun gjerne står på kne, og faktisk "nedlater" seg til å suge på tissen hans. Bare et eksempel.

Begge gir og begge tar, og om det ikke skjer, da kommuniserer man. Ingen har trykket på Mute-knappen så snart lyset slås av.

Lenke til kommentar

Hey hey hey !

Jeg synes ikke dere skal dra nesten alle under en kam!

Noen kvinner er veeeldig flinke med å ta på mannen før,under og etter sex.

Dette med etter sex, er det nok vi som er flinkest til!

Mannfolk er ikke noe særlig kosene etter en akt.

Jeg tar i alle fall mye på kjæresten min, jeg og venninnene mine utveksler en god del om det. Og det er faktisk slik at noen gutter ikke tafser like mye, mange jenter tafser mer. Så vær så snill, ikke prøv å dra alle under en kam. Mange av oss er faktisk flinke med intimitet og det å bare tafse i vei !

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest LilleLotte
Å si at jenter har MER sex enn mannfolk blir bare... helt feil. De fleste jeg har vært med av mannfolk har hatt langt flere partnere enn meg.

Jeg tror kanskje det er lettere for mannfolk fordi det for oss virker som om dere har valgmuligheter :p (dvs pupper og mus, kotra at dere "bare" har ett område) samtidig, "alt" er liksom erogen sone på oss jenter, men vi jenter glemmer at dere er jo like mottagelige for kos på bryst og nakke og lår og alt man vil egentlig.

Sex der man føler at man bare får og ikke gir, blir platt. Det er utrolig lite engasjerende! Husk å minn oss på ting vi kan gjøre, husk å snakk om ting, husk å lær oss hva dere syns er digg ^^

Det er nok dette trådstarter mener. Kjenner meg igjen....

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Glemte å si en ting; Hva med å bare flytte hendene hennes til der du vil ha dem? Hun tar nok hintet ;)

Blei sittende å lese anyway jeg, og kom på enda en ting :p Skulle kjøpt middag.. gitt.. men pøh.

PUA sa noe om at kvinner vil at menn skal være menn osv. Veldig sant. Jeg er jo jente, og jeg og min venninnegjeng snakker strengt tatt alt for mye om sex og sexerfaringer. Vi liker egentlig VELDIG godt at mannfolket tar styringa, at vi kan lene oss litt tilbake og nyte det. At mannfolket er mannfolk, egentlig. Men det er ikke det samme som å ligge og leke død, akkurat, dessuten kan man "betale tilbake" senere. Man kan forøvrig gi veldig lett i en slik situasjon selv om mannfolket tar styringa. Å gi og ta like mye går egentlig ganske lite på hvem som tar styringa, in my opinion.

Dessuten er jo sex hakket litt bedre for deg selv hvis du kan slappe av etterpå og virkelig føle at nå var du flink :p

Hehe, ja det var jenta si det!  :new_woot:

"Kjøpe middag"!?

Dæven, for en vakker kjærlighetserklæring ... :p

Ikke undervurdere "mat" som en viktig del av "mannens" totale følelsesspekter!

:!:

Lenke til kommentar
Påstanden er ikke sann.. I alle fall ikek for en normalt pen jente. Jenter har somregel mer sex enn hva en gutt har, ergo er hun bedre i sengen en en gutt. Derfor leter somregel jenter også etter eldre gutter (i alle fall når de er mellom 17 -30) fordi en eldre gutt gjerne er mer erfaren enn en yngere.

Man skulle vel tro at summen av vanlige samleier med nålevende mennesker hos den mannlige og kvinnelige populasjon er eksakt lik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...