Martin-sama Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Tror jeg har dårlig humor, men jeg fikk en god latter da jeg så denne tråden. En veldig fin "hva i" - opplevelse :!: Dette var altså en helt ny tråd og den låt slik: Tittel: hei du hehe ;Djeg lurte på om jeg kunne få det bruke navnet og passore sån at jeg kan laste ned far cry , jeg er så faan ;D pliiz ,du kan sende meld hadde vert drit kult gjort ! !! Endret 26. april 2008 av Martin-sama Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hehe. Tror ikke den fyren har spillt mye data i sitt liv!! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) For ikke å nevne at det var et bilde av team fortress 2 han postet ble forøvrig spurt om alderen hans, spørsmålet ble ikke besvart. Emntetittelen på tråden var forøvrig "hei du hehe ;D" Endret 26. april 2008 av Scotty Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hehe, tenkte jeg skulle poste den i Gullkorn selv. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Forstod ikke det morsomme Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tenk det at du surfer i spillforumet.. Så ser du en tittel: hei, du hehe ;D. Vet ikke hva du ville gjort, men tror nok jeg hadde ledd en smule Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Åja, haha Leste litt fort og fikk ikke med meg tittelen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hva vil det si å være faan? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tenker han mener en fan, tilhenger. Bare litt fortiss, så han skriver med 2 a'er Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tenker han mener en fan, tilhenger. Bare litt fortiss, så han skriver med 2 a'er Får nesten håpe han mente det ja . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå