Maranello Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 For dere som ikke har gått til innkjøp av en ML-L3 fjernutløser enda, så er det fullt mulig å bruke en universalkontroll til å gjøre samme jobben. Har nettopp lagt inn mitt D80 på Logitech Harmony kontrollen min, funker fin fint! Sikkert noen av de vanlige fjernkontrollene som fungerer også, barre å prøve seg frem med en og en knapp... Burde egentlig være mulig å få et lite program til mobilen for å gjøre samme jobben også, har ikke funnet noe enda, men kan ikke være så avansert? Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Burde egentlig være mulig å få et lite program til mobilen for å gjøre samme jobben også, har ikke funnet noe enda, men kan ikke være så avansert? Sjønte ikke bæret av dette her, men det er tydeligvis mulig. Litt googling burde finne oppskriften. Lenke til kommentar
Ivar_Schiager Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 For dere som ikke har gått til innkjøp av en ML-L3 fjernutløser enda, så er det fullt mulig å bruke en universalkontroll til å gjøre samme jobben. Har nettopp lagt inn mitt D80 på Logitech Harmony kontrollen min, funker fin fint! Sikkert noen av de vanlige fjernkontrollene som fungerer også, barre å prøve seg frem med en og en knapp...Burde egentlig være mulig å få et lite program til mobilen for å gjøre samme jobben også, har ikke funnet noe enda, men kan ikke være så avansert? Rent bortsett fra at den er fysisk større enn ML-L3, får du større rekkevidde? Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tipper det blir kjempepopulært hjemme om jeg tar med TV-remoten ut for å fotografere, mens resten av familien ser på TV. Men kan mobilen funke greit, så er jo det kanon. Men er litt usikker på rekkevidden på IR-porten der. Når kommer kameraene med bluetooth, så vi kan styre alle funksjoner fra moben? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 eller wi-fi, så får vi sett søkerbildet og..? Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 For dere som ikke har gått til innkjøp av en ML-L3 fjernutløser enda, så er det fullt mulig å bruke en universalkontroll til å gjøre samme jobben. Har nettopp lagt inn mitt D80 på Logitech Harmony kontrollen min, funker fin fint! Sikkert noen av de vanlige fjernkontrollene som fungerer også, barre å prøve seg frem med en og en knapp...Burde egentlig være mulig å få et lite program til mobilen for å gjøre samme jobben også, har ikke funnet noe enda, men kan ikke være så avansert? Rent bortsett fra at den er fysisk større enn ML-L3, får du større rekkevidde? Har ikke testet rekkevidden enda nei... Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 ML-L3 er det største drittet jeg har prøvd. Så eg kjøpte meg en ledning istede. Den stoler eg på, mens den hobby kontrollen var det bare tull og fjas med! Lenke til kommentar
C.F Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 For dere som ikke har gått til innkjøp av en ML-L3 fjernutløser enda, så er det fullt mulig å bruke en universalkontroll til å gjøre samme jobben. Har nettopp lagt inn mitt D80 på Logitech Harmony kontrollen min, funker fin fint! Kan du tipse litt mer hvordan du gjorde det Har Harmony 885 i min besittelse Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg ville anbefalt en slik http://cgi.ebay.com/6-In-1-Remote-for-Niko...1QQcmdZViewItem 40kr levert hjem i posten. Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 ML-L3 er det største drittet jeg har prøvd. Så eg kjøpte meg en ledning istede. Den stoler eg på, mens den hobby kontrollen var det bare tull og fjas med! Ok, hva er det som er så dårlig da? Det som jeg merker er litt dårlig med fjernkontroll er at bildet ikke blir tatt akuratt idet du trykker, ligger ørlitegrann etter... Litt vanskelig å time med dråpebilder... For dere som ikke har gått til innkjøp av en ML-L3 fjernutløser enda, så er det fullt mulig å bruke en universalkontroll til å gjøre samme jobben. Har nettopp lagt inn mitt D80 på Logitech Harmony kontrollen min, funker fin fint! Kan du tipse litt mer hvordan du gjorde det Har Harmony 885 i min besittelse I programmet til fjernkontrollen må legge inn kameraet som en komponent, velg "Harddiskopptaker" under "Videooptaker". Vet ikke vilket kamera du har, men jeg valgte Nikon i dropmenyen, og skrev inn D-80. Nå tar du bilder med enten 1 eller 2 på kontrollen. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg har også en Harmony 885 og prøvde dette. Fikk lagt inn min Eos 400d og fikk mange valg for knapper, men ingen for å faktisk ta bilde. Noen som har fått til dette? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Til dråpebilder har PlaCBo et genialt oppsett, som også går på lyd... Jeg syns det er helt utrolig, kreativt, og noe jeg må få han til å fikse for meg og... Lenke til kommentar
C.F Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nice. Har Nikon D80, bruker nr. 1 for å ta bilde. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ser dessverre ikke ut til at Canon er støttet. Buuuu, Logitech!! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ser dessverre ikke ut til at Canon er støttet. Buuuu, Logitech!! Det er langt mer sannsynlig at det rette utspillet er: Buuuu, Canon!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå