Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX :)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

- Tog

- Senga med 2 på siden, ene våknet og jeg lata som om jeg dro handa i takt med en sang jeg syngte..

-Konfirmasjonsundervisning med 20stk i samme rom.. Gjorde det driskre, vippa stolen slik at penis gnidde seg mot pulten..

- Skog/grøft

- Klasserommet (noe ala det oppafor)

osv.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Senga med 2 på siden, ene våknet og jeg lata som om jeg dro handa i takt med en sang jeg syngte..

Opplevde noe i samme gata en gang. Jeg og min tre år yngre bror sov i køyeseng for en del år siden. Han lå nederst, og sovnet litt før meg. Plutselig hørte jeg han spørre om hvorfor det ristet sånn i senga. Jeg var rask med å si at jeg bare lå og rulte meg fra side til side, siden jeg ikke fikk sove. Så gjorde jeg håndbevegelsen, for å demonstrere "rullinga". Tror han beit på.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke onanert selv, men zappy fingret meg på flyet fra kastrup til flesland ^^ Store shorts ftw XD

Tihi ^^

Selv har jeg onanert på do på buss, fly, tog, ferge (ja, jeg gikk inn for det :!: ) og på samtlige arbeidsplasser jeg har hatt (til fordel for å sitte med boner hele dagen).

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Du mangler trikk og tbane zappy, yeh, it's a challenge.

- Fly fra Thailand til Russland

- I vannet på en strand i Tunisia

- Ved siden av en sovende(tror jeg) random jente som ble med hjem

Jeg er tydeligvis ikke like spennende som mange her, men jeg har ikke alltid behov for å dra den selv om jeg får bendern :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...