Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 - Tog - Senga med 2 på siden, ene våknet og jeg lata som om jeg dro handa i takt med en sang jeg syngte.. -Konfirmasjonsundervisning med 20stk i samme rom.. Gjorde det driskre, vippa stolen slik at penis gnidde seg mot pulten.. - Skog/grøft - Klasserommet (noe ala det oppafor) osv.. Lenke til kommentar
Daystar Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 æ ronka bak skolen engang. så på doen på macdonalds. åså midt uti svarteste skauen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 - Senga med 2 på siden, ene våknet og jeg lata som om jeg dro handa i takt med en sang jeg syngte.. Opplevde noe i samme gata en gang. Jeg og min tre år yngre bror sov i køyeseng for en del år siden. Han lå nederst, og sovnet litt før meg. Plutselig hørte jeg han spørre om hvorfor det ristet sånn i senga. Jeg var rask med å si at jeg bare lå og rulte meg fra side til side, siden jeg ikke fikk sove. Så gjorde jeg håndbevegelsen, for å demonstrere "rullinga". Tror han beit på. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Mye spennende her nå.. hehe.. men må jo være flere forumbrukere her som tørr å si noe vell? Eller er dere flaue? :) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har runket på samtlige arbeidsplasser jeg har arbeidet på. Lenke til kommentar
Falstaff Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 I skogen mens jeg spiste sjokolade. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Troll. Obvious, Troll Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Troll. Obvious, Troll Flere ?? må holde tråden i gang folkens.. er mange innom som ikke skriver vet jeg. Lenke til kommentar
Icyfice Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Vittig emne Merkligste stedet maa ha veart pa en skolebuss, paa vei til Detroit. Dama og meg i baksete med teppe. Ellers er dassen paa skolen en klassiker, samt dusjen, skogen og senga. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) ... Endret 7. september 2009 av camillaen Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Syk tråd. Et sykt samfunn. Glorious. Mitt bidrag til denne tråden: Dassen på et norwegian fly midt i mellom Gardemoen og Evenes. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 haha omg visste ikke at folk gjorde det så mye over alt Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Syk tråd. Et sykt samfunn. haha:).. Så du har aldri wanka utenfor de fire vegger hjemme du da? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg har ikke onanert selv, men zappy fingret meg på flyet fra kastrup til flesland ^^ Store shorts ftw XD Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg har ikke onanert selv, men zappy fingret meg på flyet fra kastrup til flesland ^^ Store shorts ftw XD Det går under det samme Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hvorfor endret du førsteinnlegget? Er jo allerede en annen tråd som omhandler hvor man har hatt sex... Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Hvorfor endret du førsteinnlegget? Er jo allerede en annen tråd som omhandler hvor man har hatt sex... Men kan jo fortsatt samle litt her å.. hehe:). 2 ting i 1 :!: Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg har ikke onanert selv, men zappy fingret meg på flyet fra kastrup til flesland ^^ Store shorts ftw XD Tihi ^^ Selv har jeg onanert på do på buss, fly, tog, ferge (ja, jeg gikk inn for det :!: ) og på samtlige arbeidsplasser jeg har hatt (til fordel for å sitte med boner hele dagen). Endret 8. juni 2008 av Zappy Lenke til kommentar
indie Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Du mangler trikk og tbane zappy, yeh, it's a challenge. - Fly fra Thailand til Russland - I vannet på en strand i Tunisia - Ved siden av en sovende(tror jeg) random jente som ble med hjem Jeg er tydeligvis ikke like spennende som mange her, men jeg har ikke alltid behov for å dra den selv om jeg får bendern 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg