Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX :)

Anbefalte innlegg

Må bare fortelle om en gammel bekjent som runka i stua hjemme og så klarte han å sovne med snabben i hånda, og hvem tror dere så kom hjem etter en liten stund? Helt riktig........mamma.

De fleste har vel en bestevenn som kjenner han der.

Selv har jeg hatt det gøy i gymgarderoben på skolen, i en solariumsbås på Sats, i badstua på Sats, inntil en vegg ved den lokale barneskolen, helt oppi et overvåkingskamera. Men de episodene var mest på grunn av en kamerat som alltid sa: «Jeg vedder på at du ikke tør ...»

Han gjorde det sikkert bare for å få lov til å se på :p hehe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Klarte selv å runke i klasserommet med hele klassen til stede i 8. klasse. Forstår det ikke lengre selv, jeg satt bakerst i klasserommet og klarte å gjømme meg under pulten, den har jeg ikke prøvet siden.. :p

Lenke til kommentar
På toalettet på ungdomsskolen, da jeg hadde tentamen( tre minutters tissepause ;))

På dass på vgs, gikk ut av timen fordi jeg var så kåt.

Runket oppå vanntårnet der jeg bor ^^

Warning:

- runket i en bil med fire andre. Hadde en jakke bredt over meg. De andre var forresten min familie.

- Runket på morgenkvisten i sengen rett etter jeg hadde våknet. Forøvrig var det en rimelig smal dobbelseng på hytta. Broren min lå ved siden av meg.

- Var på tur med en kamerat i båten hans, vi la til kai og sov i samme kahytt. Da han begynte å snorke trakk jeg fram snoppen. (Runket ikke til han, hvis noen skulle tro det ;))

dude.... sykt

Lenke til kommentar
Klarte selv å runke i klasserommet med hele klassen til stede i 8. klasse. Forstår det ikke lengre selv, jeg satt bakerst i klasserommet og klarte å gjømme meg under pulten, den har jeg ikke prøvet siden.. :p

Samme gjorde en i klassen til en kompis av meg, bare litt mindre diskret :p men det er en problembarn skole delux da...

Lenke til kommentar

hahah , har ikke selv gjort det p noen underlige steder ;P , men når jeg og 2 kamerater var på TG08 skulle vi på do en tur , gikk opp i kafeen der pga lite kø og 3 doer , jeg gjorde meg ferdig først i ene båsen (de 2 andre var treige til å gå)

Det var som sagt 3 båser der , og kameratene mine gikk i hver sin på sida, midterste var låst.

Jaja tenkte jeg , det er vell noen inne der , tingen var at han hadde vært lenge inne der , plutselig begynner jeg og vennene mine å høre stønning fra der , vi fikk lattis og begynte å hylskratte.

Tror nok han som satt i den midterste båsen var rimelig flau ja xD

Lenke til kommentar

hmm.. må være på en lekeplass etter skolen som forøvrig det gikk folk forbi og med hus på alle kanter hvor det omtrent bare bor folk på 50+... i baksete i bilen mens vi kjørte, på skolen, parkeringsplass, på en "utedo" på en Idol konsert. i senga til moren og faren min. flere kommer jeg ikke på.. men kommer sikkert flere etterhvert, nå som jeg har lest alt dette! :wee:

Lenke til kommentar

KRISTUS!

Onani er farlig. Man får sykdomer av det!

Nok tøvprat og til saken:

Tja. Har runka en del plasser. Men ikke noe ekstraordinært.

Har vell runka 3-5 ganger på skolen regner jeg med. Særlig kanskje i de siste årene når det var så fittekjedelig.

Tok meg pause fra 3MX og tok en runk. Artig.

Runka engang i samme seng som lillesøss :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Hadde ingenting med hun og gjøre var bare så kåt på kvelden...

En ting til. Runka oss Mor og Far mens huset var fullt av familiemedlemer.

Prøvde og runke i skogen en gang. Men var så vanskelig at jeg stoppa, putta snabben tilbake og traska videre til hytta...

Har fingra mange steder.... ;) Men la oss se...

Men....var flere episoder som var litt pinlige. Jeg bodde på hybel, og var på jobb. Før jeg dro hadde jeg slengt dildoen på senga. Da jeg kom tilbake fra jobb hadde huseieren vært innom for å skifte gardiner...Han hadde gått rett inn uten å spørre....Er ganske sikker på at han så den dildoen!!! Det gjorde det vel ikke bedre av at det var litt hvite flekker på lakenet...( musesaft).

Glad du er jente :ph34r:

Skulle tatt seg ut vis vaktmesteren min hadde sett en dildo på badet eller i senga :omg: Er Gutt, og har ikke hatt trang for dildo-.-.

Dama runka meg på kinoen, det var allright, (Var til Rovdyr så det var litt turnoff)

Tatt en på flyet, sidedama var helt sykt utrolig pen.

og på bussen.

Det er som og runke av bilder av døde folk det!

En dritbra norsk SPLATTERFILM!

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Nja har ikke runket noen særlig farlig plasser men hadde en venn i Spania som var helt syk på å onanere på "farlige" plasser, En gang gjorde han det i klasserommet. Vi pleide å gå gjennom et parkeringshus fordi det var en snarvei, en gang fyrt han den av der foran video kamaret jævla vittig når vaktene kom ut å vi spurtet avgårde i skam og redsel. Og en siste gang rett med motorveien, vi sto lent mot et gilender å så på en utsikt plutslig sto han der å ronka.

Ble nesten en vanesake etter vært ble så vant til at han fyrte den av overalt

Han kunne komme utrolig fort 30-60 sec, var vell fordi det er så pirrende å gjøre det ute. :devil:

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...