steinhardt Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 På kinomaskinistrommet samtidig som jeg viste Istid 4 til publikum. 6 Lenke til kommentar
Tomso Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) . Endret 3. mai 2015 av Tomso Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Telles doen på VGS som spennende? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Ja. Men bare hvis du var lærer. 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Ja. Men bare hvis du var lærer. Ser det ut som jeg har rukket og bli lærer? Lenke til kommentar
Populært innlegg mikaragua Skrevet 15. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. april 2013 Ikke med den norsken der, nei. 23 Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 I et fiskeskur, mens en bonde stod på andre sida av elva å så på.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 I et boblebad med ja 6-7-8 tilskuere var ganske full, men rimelig sikker på at det var snakk om en orgy. Anonym poster: 7292c4a22a7a37eed67b16ba497c2875 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Gammel tråd nå da men svarer uansett jeg Jeg er jomfru så alle plassene er plassert jeg har ronket på. Buss med folk foran meg, sprutet i boxeren. Naust på en varm sommerdag. Åpen båt ute på havet. Postskur. Busskur. I bilen på div steder. Ute i naturen og skogen. Offentlige og private toalett. Veranda. I et forlatt hus. Utenfor på baksidem av et kjøpesenter ved søpla. Garasjen. Alle rom i huset. I fjøs med kuer som så på. Utenfor skoler på kveldstid. I bagasjerommet på en bil. På ferge og båt, på do. I samme rom som to venner av meg sov, var på overnatting. På en benk i en park, sent på kveld og mørkt. Plasser jeg vil gjøre det, men ikke fått anledning, tørr eller at jeg ikke vet hvor jeg skal sprute er: Kino. Prøverom (Vet ikke hvor jeg skal sprute, forslag?). Traktor. I baksete på bil mens ei jeg kjenner kjører(Redd for og bli busted) Under teppet i godstolen mens jeg har besøk (Vanskelig og få til kanskje?). Er det jeg kommer på nå, om noen har noen gode forslag til hvor jeg kan ronke så skrik ut Alle forslag mottas med stor glede Anonymous poster hash: 51168...cd4 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 ...kuer som publikum mitt forslag er å roe ned den offentlige runkingen og muligens satse på sex 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Noen plasser jeg har hatt sex med dama: I havet utenfor en strand full av tilskuere I skogen mens en gikk rett forbi og lata som ingenting. På badet på en liten privat fest.(ble busta) Anonymous poster hash: a18f6...aeb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 I et skur på en lekeplass. Nei, jeg onanerte ikke i et skur på en lekeplass. Dette var på et russetreff, om natta, og hun hadde ei deilig rumpe Anonymous poster hash: 01219...a56 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hm, i en hengekøye på en fest. Ble busta et par gang da. Også sov søstra hennes i køye oppfør oss Håper hun ikke hørte oss.. Men, ja. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 - i samme som rom foreldrene mine sov, vi måtte ligge over ei natt i ei hytte fordi flyet vårt ble utsatt en ekstra dag.... alle måtte sove i samme rom. Jeg og dama på hemsen, i bekmørket klarte vi ikke å holde fingrene unna hverandre og det ble verdens roligste sex i spooneposisjon. Jeg bare husker at jeg tok hånden min over munnen hennes idet jeg presset meg hardt inn i henne og kom..... det var lurt av meg å gjøre merket jeg - I ei lita vik ute ved kysten, var masse turgåere på en sti i skogholtet ovenfor. Neste dag sendte hun meg snap av at hun hadde tatt med ungene sine til samme vika da hun hadde lagt merke til at det var så mange fline flate stener å kaste "flyndre" med der som sønnen hennes likte å gjøre. Hun skrev "tok med ungene til vika vår " på snappen.... ikke riktig skrudd sammen kan du si.... gift var hun også Anonymous poster hash: 61aa6...265 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Sex: -På diverse doer. I tillegg til en slags bås (uten fullvegg) på herredoen, hvor et par mennesker kom inn og gjorde sitt mens vi holdt på -I skogen noen ganger, inkludert ved siden av en stor strand -På lavprisekspressen Oslo-Trondheim på toalettet -Etter en fest i stua mens en bekjent hadde pæsa ut i sofaen -På verandaen midt på sommeren (er synlig både over og under -Utenfor norsk vegvesen-bygget på Brynseng, hvor vakten kom løpende etter like etter vi rakk å bli ferdig -På et lite ulåst rom i et lokale besteforeldrene mine hadde leid et lokale og feiret bursdag med 40-50 mennesker Endret 22. januar 2015 av BananKrem Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 blåse liv i denne tråden igjen da. Sex: På hyttetur med ei venninne, mens andre venner lå i naborommene. var ikke så tjukke vegger... så vi fikk et par spørsmål, dagen etter På sofaen med stesøster. Er jo ikke noe blodsbånd, og vi er ganske kåte av oss. I garasjen med en eks, over panseret på bilen Onani: ute i skogen, mens vi spilte paintball Anonymous poster hash: 1fed3...d1d 2 Lenke til kommentar
Vaskevinduer Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Har runka overalt både når noen ser på og når det er sjanse til å bli tatt. På buss. I skogen. I vinduet. I bil. Mens folk filmer meg etc. Jo mer skummelt, jo mer spennende. Rynker forøvrig fire til åtte ganger om dagen. Liker også å suge andre gutter mens folk ser. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 - På dassen på skolen (8 el 9 klasse) - I en carport mens jeg var ute for å røyke. Ingen kunne se meg, men jeg tror naboene var ute i hagen ca 3 meter fra meg - På kasernen i millitæret. (Var alene på rommet en natt, og hadde holdt meg i over tre uker ) - De fleste steder jeg har jobbet (på dassen) Anonymous poster hash: 6b661...257 Anonymous poster hash: 6b661...257 Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Har hatt sex på offentlige steder: på fjell, på strender, i bil på parkeringsplass, på utetoalett, I skogen, blitt tastet midt i byen flere ganger... blitt tastet på bussen... Endret 10. august 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Hvis man poster som anonym så regnes det som løgn og fantasi. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg