BirgerCaC Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg vet sannelig ikke Lenke til kommentar
Populært innlegg bbbb Skrevet 26. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. februar 2012 Haha, for en fantastisk morsom tråd! Typen er ufattelig glad i å ha sex utenfor husets fire vegger, og det blir det noen historier av.. Mitt bidrag: - Sex på en parkeringsplass midt i Sarpsborg sentrum en lørdagskveld. Jeg rakk akkurat å komme før det kom en bil og parkerte to plasser bortenfor der vi holdt på. - Sex på en fotballbane (var på natten). - Sex på doen på et utested. Jeg og typen var temmelig kåte så vi stakk på toalettet for å få gjort noe med det, han tok meg bakfra mens jeg lente meg over doen. Da jeg ikke var så langt unna å komme stoppet han plutselig opp, jeg skjønte ikke en dritt og snudde meg rundt for å se hva som hadde skjedd, og da ser jeg en av vaktene på utestedet stå og holde på typen min. Han hadde vel hørt oss og låste opp døra fra utsiden. Var uber-kleint der og da, vakten nektet faktisk å lukke igjen døra da jeg prøvde å kle på meg, han stod bare og så på mens typen ble geleidet ut av en annen vakt.. Skjønner ikke hvordan vi ikke kan ha hørt vakten som fikla med låsen, men det var jo en del alkohol inni bildet så sanseinntrykket var nok ikke på topp. Vi har ledd mye av det i ettertid da, og vi har heller ikke vært på det utestedet igjen siden det skjedde. :!: - Sugde kjæresten på en strand hvor det kjørte biler forbi, er temmelig sikker på at noen tyske bobilturister fikk med seg hva som skjedde.. - Sugd kjæresten i bil-kø på E6. 19 Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Har hatt sex på toget med exen for 2 år siden. Var litt trangt og skittent, men må man så må man Har også hatt meg på skoledoen i 10. klasse. Kameraten min busta meg da, haha Endret 28. februar 2012 av Weedisgoodshit Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Hatt sex på Piazza Della Repubblica i Roma klokken fem om morgenen en gang, siden hun jeg var med ikke ville ha sex på rommet på hostellet hvor 3 andre lå og sov … Men å ha sex midt i Roma var visst greit, kvinnfolklogikk … Ellers har jeg hatt sex på en altan en gang når jeg var ute og tok en røyk med ei, og inni "Gulliver" i Kongeparken på russetreffet. Hatt sex på dass flere ganger også, men det er mer kronglete enn spennende … Endret 12. juni 2012 av The mighty Quinn 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Phoenix kino i Kr. sand. Største salen! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hah åssen blir dere IKKE oppdaga om dere har sex i en kinosal? sjøl har jeg bare pult i forskjellige senger og en gang på skolen. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 I baksetet i en Suzuki Swift som tilhørte bestemora til dama. Ved skarnsundsbrua. Slå DEN! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg sk1ler Skrevet 26. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. juni 2012 Når jeg var 15, husker jeg, avspaserte gym timen. Det var svømming med jentene... . Etter 30 min, greide jeg rett å slett ikke mere. Jeg sa til lærern at jeg skulle på do. Gym garderoben til jentene var ved siden av gutte garderoben. så jeg sneik meg inn på jente garderoben og tok fram truser til BH-er som var der- runka som bare det ! kall meg syk.... angrer ikke et sekund på den tiden. hva skal man gjøre når man er kåt. kan jo nesten ikke kontrollere seg jo 12 Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 - Ble sugd av kjæresten mens jeg venta i bilen på vei til Sverige med en båt. Sikker på at noen så det, men bryr meg ikke så mye, er jo ingenting iforhold til hva andre har drevet på med, hehe. Er c.a 2 år siden. - Hadde fotball trening da jeg var 14 og spurte om å få gå på do (tisse uti buskene der). Der sto jeg å runka som bare det, var helvetes kåt på ei jente fra klassen. - I Tyrkia svømte vi langt ut og holdt på der på en liten "øy". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Husker vel best når jeg og eksen hadde sex der det gikk an å ha sex i et badeland i Danmark >_> Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Får vel legge til et par steder selv da Kan jo si at jeg som de fleste gutta har ronka på det meste av dasser og i senga på mangt et sted, ikke minst badekar og dusjer. Ute i naturen diverse avsides steder. Av de mer uvanlige må vel være i gymsalen på videregående og i dusjen i garderoben der. Dette var en søndag så var ikke fare for innsyn Fingra en gang kjæresten mens vi satt i sofaen og hvem som helst i familien kunne kommet inn. Hatt sex oppi fjellsida med utsyn over bygda (en fyr med kikkert kunne muligens sett oss ), sex i utendørs vedfyrt badestamp på ei brygge. Rota som f.. med ei jente i baksetet på bilen i et garasjeanlegg midt på selveste 17. mai tror noen må ha sett oss da, men vi var for opptatt av hverandre. Er i hvertfall dette jeg kommer på i farten. Anonym poster: 40b758d431a233b9788e0dfe6c4402ff 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Stått i vannlinjen i syden med vann opp til brystet og runket under vann. Det var nok flere hundre andre som lå på stranden og en del i vannet bak meg, men ingen i nærheten. Jeg tror ikke noen visste hva jeg gjorde. Sex har jeg stort sett bare hatt i huset, eller i bilen. Har hatt sex mens kompiser har hørt på og sett på, og gjort det utendørs, bak en lastebil. Anonym poster: 03dc3a2fa7e5299a7d206097bebac155 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Bak en stein på Hardangervidda. Kom noen grevlinger med kikkert på en ås da Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Svømte ca. 50 meter ut fra ei strand i syden og koste meg. Var sikkert rundt en 1000 personer på den stranden, men tror jeg klarte meg bra. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 I sovecupeen på en lastebil stående på en ganske trafikkert parkeringsplass uten spesielt dekkende gardiner. Må (vil) man så må man. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg