Stoddart Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg får være så "syk" og dirty at jeg hadde seriøst likt å sett noen kose seg i et offentlig basseng har alltid på meg svømmebriller 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. februar 2011 - Hjemme (på rommet, på do, i dusjen, ute på verandaen en sen sommerkveld ) - Dassen på skolen - I klasserommet mens vi hadde undervisning (10. Klasse). Jeg satt nest forerst med ei grisedigg jente foran meg. Utrolig at jeg klarte det uten å bli ferska - I et annet klasserom mens vi så på film - I en skog rett ved en barnehage (det var på natta) - I bassenget på et hotell i syden... - I en sokk, med sovende kamerat 1 meter unna Og en gang før jeg i det hele tatt visste hva runking var: Naboen hadde trampoline, som det var blitt et lite hull i. Kul som jeg var (1 år eldre) tok jeg utfordringen hans om å se om snoppen passa i hullet. Det gjorde den, og det var så sykt deilig at jeg joklet opp og ned i dette hullet til jeg kom, mens naboen og lillebroren hans lå under trampolina og så på Når jeg tenker tilbake på det der så skjønner jeg faen ikke at jeg gadd, var fritt innsyn til våre aktiviteter 19 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 På overnattingsfest i soveposen. På flyet. I bilen mens mamma, pappa og lillebror satt vedsidnav(hadde jakke over). Hos mange venner. Har blitt busta flere ganger. I jentegarderoben fra en truse:P Uttenfår jentegarderoben da jentene skifta. Så på Fra en mobilvideo på skolen. I klasserommet mens alle var til stede. Ute. En gang fikk jeg sneras over meg mens jeg holdt på. Sto under/bak ett hus. + Mange andre steder... Postet av anonym: 7961d53d06c9102632f670351088ada3 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Sex med en venn hos en venns hus når vennen som bor i huset ikke var hjemme, og foreldrene og søskne til den vennen var hjemme i huset. How did that happen? :!: 1 Lenke til kommentar
W1n5t0n Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Foran en by Ved en foss Atmed et kraftverk Iskogen På doen på senteret På en strand I naust - Sex altså 1 Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 på lekeplassen ved botanisk hage. På svaberg midt på en solrik dag. Av prinsipp sak, så sitter man ikke å runker ELLER har sex på en lekeplass.. Det kan oppfattes feil på så mange måter. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Kommer vel litt ann på hva man er ute etter, OH noe he didn't! 4 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Av prinsipp sak, så sitter man ikke å runker ELLER har sex på en lekeplass.. Det kan oppfattes feil på så mange måter. Spørs da på når man gjør det, og hva slags lekeplass det er. Er det halv fire, på vei hjem fra byen, oppfattes det ikke på samme måte som halv fire en søndags ettermiddag. Hvis det er barn der halv fire natt til søndag, burde barna få nye foreldre. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Mhm - har da hatt sex på leke"tårnet" til en barneskole jeg. Var langt på natt... 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Carlgutt Skrevet 9. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Av prinsipp sak, så sitter man ikke å runker ELLER har sex på en lekeplass.. Det kan oppfattes feil på så mange måter. Spørs da på når man gjør det, og hva slags lekeplass det er. Er det halv fire, på vei hjem fra byen, oppfattes det ikke på samme måte som halv fire en søndags ettermiddag. Hvis det er barn der halv fire natt til søndag, burde barna få nye foreldre. Digg for barna og klaske rundt i sperm og rumpesvette dager etterpå da Endret 9. april 2011 av Carlgutt 13 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 For meg har det kun vært senga og dusjen, men nå som russetiden kommer, er jeg åpen for helt nye steder 4 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 De spiser gjørme og makk, så jeg ser ikke hvordan litt kroppsvæsker kan gjøre det verre. 5 Lenke til kommentar
Carman Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hmm.. det begynner å bli noen steder nå.. Har jo onanert de vanlige stedene.. - senga - dusjen - dassen osv... og noen andre.. - I baksetet i bilen.. (mens vi kjørte) - doer på diversje skoler - doer på kjøpesentere - buss - flytoalett - tog - skogen - lekeplass på vei hjem fra skolen (ingen andre til stede) - i køyeseng med min søster sov i sengen over/under (husker ikke helt) - På rommet til naboen.. sammen med vedkommende forøvrig.. - på diversje hotellrom og bad rundt om i verden - I et basseng på et hotell.. Når det kommer til sex er det ikke så mange steder.. det rareste må være ute midt på gårdsplassen på natta og i boden.. tror det er det jeg kommer på i farta.. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 gjorde det i bilen mens tog kjørte forbi rett ved siden av Lenke til kommentar
stunn Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 hmm, runker mye, men ikke på så mange forsjellige steder.. Skolen,(på toalettet), jobben (på toalettet), I skogen (Både langt inne i skogen, og rett ved utgangen ), pinelig, men ja. Faktisk i en barnehage ( ER IKKE PEDO! - Men har ikke peiling på hvorfor jeg gjorde det.. LOL :S ) I senga selvfølgelig i sofaen på rommet, I sofaen oppe, på kjøkkenet en gang også, i gangen foran et jævla speil "Hvorfor? Aner ikke! ( Høres ut som jeg er selvdigger, men nei, det er jeg iallefall ikke!! ) Har gjort det på dassen i huset til noen venner også. Kansje i soveposen? Husker ikke helt, men det er mulig På en leir, ( på toalettet ) - Kansje det var 2 leirer? Kjenner meg også litt igjen i det der med leksene. Åsså dusjen må vi ikke glemme! Til og med når jeg bader hjemme. Har til og med gjort det med 3 gutter ( ikke på likt ) I skogen også :-D Høres nok rart ut 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 hmm, runker mye, men ikke på så mange forsjellige steder.. Oh, really? :!: Skolen,(på toalettet), jobben (på toalettet), I skogen (Både langt inne i skogen, og rett ved utgangen ), pinelig, men ja. Faktisk i en barnehage ( ER IKKE PEDO! - Men har ikke peiling på hvorfor jeg gjorde det.. LOL :S ) I senga selvfølgelig i sofaen på rommet, I sofaen oppe, på kjøkkenet en gang også, i gangen foran et jævla speil "Hvorfor? Aner ikke! ( Høres ut som jeg er selvdigger, men nei, det er jeg iallefall ikke!! ) Har gjort det på dassen i huset til noen venner også. Kansje i soveposen? Husker ikke helt, men det er mulig På en leir, ( på toalettet ) - Kansje det var 2 leirer? Kjenner meg også litt igjen i det der med leksene. Åsså dusjen må vi ikke glemme! Til og med når jeg bader hjemme. Har til og med gjort det med 3 gutter ( ikke på likt ) I skogen også :-D Høres nok rart ut 5 Lenke til kommentar
stunn Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 hmm, runker mye, men ikke på så mange forsjellige steder.. Oh, really? :!: Skolen,(på toalettet), jobben (på toalettet), I skogen (Både langt inne i skogen, og rett ved utgangen ), pinelig, men ja. Faktisk i en barnehage ( ER IKKE PEDO! - Men har ikke peiling på hvorfor jeg gjorde det.. LOL :S ) I senga selvfølgelig i sofaen på rommet, I sofaen oppe, på kjøkkenet en gang også, i gangen foran et jævla speil "Hvorfor? Aner ikke! ( Høres ut som jeg er selvdigger, men nei, det er jeg iallefall ikke!! ) Har gjort det på dassen i huset til noen venner også. Kansje i soveposen? Husker ikke helt, men det er mulig På en leir, ( på toalettet ) - Kansje det var 2 leirer? Kjenner meg også litt igjen i det der med leksene. Åsså dusjen må vi ikke glemme! Til og med når jeg bader hjemme. Har til og med gjort det med 3 gutter ( ikke på likt ) I skogen også :-D Høres nok rart ut Heh, ble litt "truffet" nå. Men det handler nok mer om at jeg HAR runket på desse stedene. Men at nå runker jeg nesten bare i sengen og på badet. 2 Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Bakerst i øverste etasje på Lavprisekspressen Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Bakerst i øverste etasje på Lavprisekspressen Magefølelsen har alltid sagt at det ikke er lurt å sitte i de bakerste setene der. Noe som viser seg å være riktig 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Bakerste rad på en kino. Postet av anonym: 94b3267a0dd1fdcb6147bc6f7efee164 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg