Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX :)

Anbefalte innlegg

Har runket de fleste steder som andre beskriver. Buss, tog, fly, badestrender, i skogen, bilen, toaletter, kontoret på jobb, badstuer og boblebad (med andre tilstede og alene...

En gang sov jeg i samme seng sammen med min eks og hennes søskenbarn (jeg lå i midten). Når eksen hadde sovnet ble jeg kåt og begynnte og runke. Det jeg ikke visste var at søskenbarnet hennes var våken. Etter hvert hjalp hun å runke meg og hun sugde meg samtidig som jeg fingret henne. Veldig opphissende og spennende, men samtidig skummelt med min eks som lå ved siden av.

Det mest spesielle som jeg faktisk syns er litt drøyt, men var ekstremt opphissende er at jeg har runket og sprutet i arbeidsbuksa (en gang inne i buksa og en gang i lomma) til en kvinnelig kollega av meg.

En annen ting som også er litt drøyt er to ganger jeg har vært innom den lokale Cubus'en og runket og sprutet i noe dametøy som hang der. En gang i en topp og en gang i en bh.

Endre/slett melding Svar med sitat

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest gutt fjorten år

Jeg har runka i dusjen, senga, på do hjemme, på do hos en kompis, i skogen, på do på skolen i en time, på det eneste toalettet i huset jeg bodde i når jeg klatret galdhøpiggen, i Spania, i paris, i skogen, ved en lokal fotballbane mens det var kamp, på det eneste toalettet på sydspissen av norge mens mora mi venta, i bodø(jeg bor på østlandet), på alle doene på barneskolen min (inkludert jentedoene), foran pc'n... det er alt jeg kommer på nå. Jeg er 14 år og skal prøve og gjøre listen enda lengre!!

Hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg med inspirasjon på steder jeg kan runke.

Såå plis svar!

Lenke til kommentar

Usunn hodlning til en 14 åring å være :p De fleste vil ha et knull, men du vil bare ha spennende plasser å runke.

Runk på bussen, kansje det er spennende nok for deg hehe. bare pass på å ikke bli sett, fordi du kan faktisk få en heftig bot for sånnt :p

Lenke til kommentar

Det drøyeste jeg har gjort er nok å pule søsteren til en kompis(så å si bestekompis) i en dobbeltseng mens han lå vedsidenav og sov. Han vet riktignok at vi har rota litt før, men tror ikke han hadde blitt så glad om han hadde fått vite dette...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har knulla på stranda/i vannet, i dusjen på et hostelrom (dvs jeg sov på rom med 7 andre personer, hvor 6 av de var gutter og siste personen var søstra mi, når vi holdt på måtte søs på dass, så hu dama lukka opp døra, og søs reagerte med WOOT DET ER EN JENTE I DUSJEN!! alle gutta løp inn og gav meg high-five :tease:

I sofaen mens en kammerat av venninna sov på sofaen sidna, i boden under leiligheten, siden hun hadde besøk (naboen kom ned i boden i det vi gikk oppover i trappa... hu ble smålig flau kan du si da det ikke var noe tvil om hva vi drev med siden hu ikke hadde tatt på seg skoa ennå + at vi hadde møtt på samma naboen på vei inn i leilighetkomplekset :p) På jobben til veninna. Det var vel de mest "spennende stedene" jeg har hatt meg. Men har også fått en BJ i central park NY :new_woot: Som jeg i tilleg fikk 20$ for xD da jeg ikke hadde mer cash igjen til taxi hjem, så hu dama gav meg cash haha

Anyways, er det sånn at det er ulovlig og straffbart med sex på offentlig steder? har en FF atm og vi snakka om å ha oss på et prøverom på et kjøpesenter... Men er relativt lett å bli ferska nå i julerushen vil jeg tro + at hu stønner relativt høyt... såå vet ikke helt om vi tør om det er straffbart :p

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp flyttet til Trondheim og må si at en hyrdestund på Kristiansten Festning virker fristende. Helst sittende på en av kanonene på ytterveggen som vender ut mot fjorden. Å penetrere ei fager møy på et sted hvor man får kombinert et historisk sus med risikoen for å bli oppdaget virker veldig forlokkende. Etterpå kan vi holde hender mens vi nyter den spektakulære utsikten av solen som glir ned i Trondheimsfjorden.

Jeg tror faktisk det er hovedambisjonen for året som kommer.

Festningen anbefales på det sterkeste, både her og der (det er utrolig mange steder å kose seg på der oppe) :thumbup:

Lenke til kommentar

Hadde sex i bassenget i en svømmehall med ekle, svømmende små barn med svømmebriller under vann :whistle: Eller så er det de klassiske - i bilen, i skogen, med sovende personer rundt, på kino.

Husker spesielt en gang jeg og kjæresten var på restaurant, og hadde litt hankypanky på doen der. Kom inn en gjeng med gutter, men vi var ganske så stille inni den lille båsen vår (or so we thought). Når vi gjorde oss klar for å gå, og går forbi bordet med nevnte gjeng, ser de på oss og spør "var det digg?" før de bryter ut i latter. Mistenker at noen så under/over døra :roll:

Edit: et par BJ på bussen også, ved nøyere ettertanke!

Endret av indiska
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har et sex noen morsomme steder ihvertfall.

På en nattbuss fra Gardermoen

I et solarium

I et prøverom på en H&M-butikk

På jobben

Bilen til pappa

Hagen

Dusjen

Skolen

Handicapen på et storsenter (ble avbrutt av en sur dame som måtte skifte på ungen)

Kjøkkenbenken

Sofaen

Trappa

Tusenfryd

Blitt sugd i en skiheis, haha..

Skogen (russeknute)

Fly (siste, for 2 mnd siden)

Tog (Ble busta, for kom borttil knappen som åpnet døra med ræva. Siiinnsykt flaut!)

Boblebad og bastu (hytta)

Kjelleren

Nå hørtes dette veeeldig mye ut men det aller meste er med dama, som jeg har vært sammen med i 2 år.

"Selvbetjening" har jeg bare gjort hjemme og på jobb.

Morsom tråd :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg, kjæresten min, bestekompisen min og dama hans lå i en diger seng etter en heftig fest. Jeg var kåt, det samme var kjæresten min så vi begynte å joke, 10 sec etter det hadde startet fant vi ut at bestekompisen min og kjæresten hans også gjorde det så da ble en en firkant. En spennende, men samtidig litt rar opplevelse :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

vel.. har hatt sex på toalettet på et tog, i en robåt, hurtigrutebåten, i skogen, offentlig toalett, i bil, i et klesskap, i et bomberom på et hotell, i et offentlig badebasseng, på bussen, på stranden, i en hage, telefonsex, i en tunell, i dysjen, i boblebad, i havet, i et grupperom på skolen.. det er nok flere også som jeg ikke kommer på i farten :)

når det kommer til onanering så er den eneste rare plassen hos frisøren! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...